goeie moggel,
dat ik een punt hoofd had gisteren avond dat is een ding wat waar is.

had gisteren avond nog een feest van mijn werk normaal sta ik te springen maar toen ff niet.maar ja na ff te hebben gebabbeld met het vrouwtje en wat te hebben gedronken ben ik lekker naar beneden gegaan en heb lekker op mijn gemakkie de vogels gedaan.
en was het onder tussen tijd om naar het feest te gaan.
maar zo'n eerste dag is een bult van info tjonge tjonge

en zeker als je al een tijdje niet in de school banken heb gezeten.
dat is ff wennen. dat het zwaar is en gaat worden ben ik zeker geen bang van, maar goed we doen ons best en meer kunnen we niet doen.
ik denk dat het ookwel een leuke groep is waar ik in zit dus dat is al een plus punt.
we zaten gisteren samen met de tropen en parkieten mensen was een aardige groep zo bij elkaar. maar de volgende keer word het gescheiden,want ja ik vind een sijs, kanarie,putter wel mooi maar ja daar houd het op ook voor mij. ben een echte kromsnavel mens.
maar het was een spannende dag zo voor de eerste keer vol met verrassingen.
einde van de les kregen we ons huiswerk terug wat we hadden gemaakt en dat viel niet tegen. had maar zeven fout van de 38 vragen, dus dat was mooi.
moesten gelijk al vanaf foto/dia's keuren en keurbriefjes schrijven. ik dacht dat doe ik wel ff maar dat viel goed tegen. maar we hebben nog een lange weg te gaan dus komt het wel goed hoop ik.