Dit is pure aloe vera. Ik heb het regelmatig geadviseerd bij plukkende edels en krijg daar erg goede berichten over terug. Vaak is het probleem waardoor het plukken begon al opgelost maar blijven ze plukken omdat de huid jeukt en de nieuwe pennen die doorkomen pijnlijk zijn. Met aloe vera verminder je dat dus. Bij plukken dagelijks sproeien, en met een rui vervang je 1 keer per week de gewone douche voor een aloe vera douche.
Dat klinkt erg goed, laat me weten wanneer je daar gaat dan bedenken we nog of je het opstuurt, of misschien komen we langs of misschien ben jij wel eens in Amsterdam? We hebben echt een geweldige nieuwe huis met 13 m vlieg-mogelijkheid (en als je in rondjes vliegt 26)

.
Hoe duur is zo een flesje?
We hebben nu ook eindelijk geregeld dat vogels 12 uur kunnen slapen. Om 12 uur 's avonds gaat de schuifdeur van de vogelgedeelte van de woonkamer dicht. 'S ochtends komen we daar niet en 's middags om 12 uur gaat (lichdichte) gordijn automatisch open en full spectrumlamp aan. Zo hebben we opgelost dat ze toch 12 uur slapen zonder minder aandacht te krijgen, gewoon hun dag later laten beginnen.
Enige nadeel is dat ik met ze 's ochtends niet meer ga douchen, en 's avonds douchen is niet zo best. Dus hier moeten we nog een oplossing voor bedenken.
Mijn dochter heeft geen zin het 's middags na school elke dag te doen. Maar er wordt aan gewerkt

.
PS. Wat goed van Ditje dat ze Eco eet
( omdat ze met bijna alles bang is dat we haar willen vergiftigen)

Dat ken ik, denk Mango volgens mij ook