Auteur Topic: Dennis Papegaaien  (gelezen 108301 keer)

Nanda

• Gast
Re: Dennis Papegaaien
« Reactie #225 Gepost op: mei 20, 2005, 22:29:34 pm »
 :thumbsup:

roodrunner

• Gast
« Reactie #226 Gepost op: mei 20, 2005, 23:20:09 pm »
 ;) Hallo, roodrunner hier.ben op de taaltekens aan het letten hoor.duurt nu wel lang.Ik zag de datum voor de Dennis aanval ,de 29e.dan kom ik zeker >:D wel zal S>B>S aktienieuw,s nog op de hoogte gebracht moeten worden.Ook tros radar heeft er oren naar.en t.v west lijkt me ook een goed plan.ik probeer de algemeen dagblad te strikken voor een aktie foto.zo, hoop dat ik nu beter schrijf dit stukje kost me nu een half uur. :-[ maar goed,als ik de datum zeker weet gaat ik naar de instantie,s mailen.zodat ze er optijd van weten en komen.verder gaat het redelijk met mij.na het verlies van mijn beide ouders ik moet de draad weer oppakken.en door Dennis te pakken is voor mij een goede start.hebben zich al sprekers aangemeld die hem de vragen gaan stellen?anders moet dat nog gebeuren en noteer de vragen.wie een vraag weet zet dat op de side,zodat we een lijst kunnen maken.een voorbeeld,waarom hij gaaien verkoopt met een garantie die niet deugd.dit is een voorbeeld .zo ik ga even naar marktplaats om al zijn advertenties te koppieren.gr roodrunner ::)

dylantjuh

• Gast
« Reactie #227 Gepost op: mei 20, 2005, 23:22:33 pm »
super! :thumbsup: en dit is goed te lezen! goed zo! :-*

roodrunner

• Gast
« Reactie #228 Gepost op: mei 20, 2005, 23:26:46 pm »
 ;)Dank je,je moet eens weten hoveel kindeboekjes ik gelezen heb.zit nu weer op nederland,s maar dit kost me veel moeite.Maar ik heb het ervoor over.dan begrijpen jullij het beter.Het probleem is nu dat ik weer teveel comma,s en punten zet.maar dat leer ik ook nog wel bij. :thumbsup:

dylantjuh

• Gast
« Reactie #229 Gepost op: mei 20, 2005, 23:30:42 pm »
haha beter teveel dan te weinig.. :P ga zo door! ;)

@nita

• Gast
« Reactie #230 Gepost op: mei 21, 2005, 01:07:55 am »
Citaat
hoop dat ik nu beter schrijf dit stukje kost me nu een half uur.

Super Roodrunner, heb echt heel veel bewondering voor je!  :thumbsup:

Nanda

• Gast
« Reactie #231 Gepost op: mei 21, 2005, 09:40:13 am »
Roadrunner,

Toppie hoor dat je zo je best doet. Gaat super, het leest prima zo. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

-Je zou kunnen vragen hoe hij in hemelsnaam een praatgarantie kan geven.
-Hoe het komt dat hij zoveel klachten krijgt
-waarom hij negatief in beeld komt ( mede door zijn selchte afhandeling van klachten)

Als me nog wat te binnen schiet rope ik het wel!!!

groetjes

roodrunner

• Gast
« Reactie #232 Gepost op: mei 21, 2005, 11:12:55 am »
Dat zijn al goede vragen.Ook waarom hij nu ook papegaaien opkoop.zogezegd om mee te fokken,maar ze staan een paar dagen later te koop op internet terwijl de papegaaien nog overstuur zijn.Maar wat ik nu ontdekt heb >:D. Je kan daar een papegaai kopen zonder bkr toets .ja dat heb ik nu meegemaakt met de buren hebben daar een dure papegaai gekocht op afbetaling.en ja hoor ik kijk op marktplaats en ziet daar de papegaai staan.  een kakatoe kijk als je in geldnood zit is dit ook een manier om aan geld te komen. want ga je een lening aanvragen krijg je die niet de B K R toets. maar naar dennis. nu heb ik even wat uitgezocht en dit mag niet volgens de wet.haha ik heb weer wat gevonden.Ook lopen we vaak door de winkels heen.En ja er is inport aanwezig hoor achter de schermen.Daar krijgen de gaaien wat  We proberen een flesje te pakken zodat we weten wat het is. >:D Wordt vervolgd vandaag naar DEN HAAG  ook even stiekem foto,s maken  8)Mijn naam is Bond ROODRUNNER bond and ill be back.

Wickingh

• Gast
« Reactie #233 Gepost op: mei 21, 2005, 11:16:27 am »
Hai,

keep up the good work 007,  :thumbsup:

mvg Frank

Cheetah

• Gast
« Reactie #234 Gepost op: mei 22, 2005, 19:54:44 pm »
Waarom verkoopt hij papegaaien die op PBFD getest zijn maar NIET op Polyma, papegaaienziekte, KDS?? Omdat hij anders niks kan verkopen en failliet gaat.

roodrunner

• Gast
« Reactie #235 Gepost op: mei 22, 2005, 21:41:35 pm »
 :thumbsup: Klasse vraag houden we erin

Ronald

• Gast
« Reactie #236 Gepost op: mei 29, 2005, 15:23:12 pm »
http://www.papegaaien.nl/webcam.html

Webcam in de kwekerij van Dennis Papegaaien

Uniek in de wereld!
Volg de verzorging van de baby papegaaien bij Dennis Papegaaien.
Klik hier voor de webcam in de voliere

Er kunnen maximaal 20 mensen tegelijk kijken naar de beelden, probeer het dus een andere keer wanneer u geen beeld krijgt.

Drukte in de toko!! >:( >:( >:D >:D

Ronald.

Wickingh

• Gast
« Reactie #237 Gepost op: mei 29, 2005, 20:50:10 pm »
Hallo,

krijg ik net een telefoontje van iemand uit Twente, die de moeite had genomen vandaag naar de opendag van Dennis papegaaien te gaan.
Van te voren gebeld met Dennis om een edelpapegaai, hem was gezegd 400,=.
Komt hij daar aan moet hij ineens 650,= euro betalen, gelukkig was dat voor deze meneer een reden om af te zien van de koop,

mvg Frank

Nanda

• Gast
« Reactie #238 Gepost op: mei 29, 2005, 20:52:41 pm »
Zo zie je maar weer, wat een oplichterij >:(

Maar gelukkig is er weer iemand die daar zonder papegaai vandaan komt :thumbsup:

Wickingh

• Gast
« Reactie #239 Gepost op: mei 29, 2005, 20:57:44 pm »
Zo zie je maar weer, wat een oplichterij >:(

Maar gelukkig is er weer iemand die daar zonder papegaai vandaan komt :thumbsup:

en hopelijk contact opneemt met Corina[ Senna ]

mvg Frank