Auteur Topic: Dennis Papegaaien  (gelezen 108396 keer)

Ampuria

• Gast
Re: Dennis Papegaaien
« Reactie #345 Gepost op: februari 17, 2006, 10:10:13 am »
Hallo allemaal,

Ik heb met verbazing alles gelezen wat jullie zeggen over de heer Dennis Jansen..
Begrijp me niet verkeerd ik snap dat vele van jullie verdriet hebben over een zieke of dode vogel.
Maar er moet me toch iets van het hart..
Er staat hier zoveel onzin over Dennis (ook veel dat wel waar is) hij zou een dierenarts als zwager hebben,wiens vrouw in een of ander vogelbestuur zit??!!

Ingmar

• Gast
« Reactie #346 Gepost op: februari 17, 2006, 10:27:48 am »
klopt dit dan niet ???

Ampuria

• Gast
« Reactie #347 Gepost op: februari 17, 2006, 10:48:00 am »
Nee zoals zoveel dingen die ik hierover lees niet kloppen..

Dennis heeft maar 1 zwager, en die is beslist geen dierenarts, dus die wilde verhalen over familierelaties tussen hem en de dierenarts kloppen niet.Ook zijn vrouw van die bewuste zwager zit absoluut niet in een of ander vogel-bestuur! En zo zijn er nog veel meer van die dingen. maar als ik die wil plaatsen worden die verwijderd..

Ingmar

• Gast
« Reactie #348 Gepost op: februari 17, 2006, 10:50:30 am »
Nee hoor hier wordt niet snel wat verwijderd, alleen als het haatdragend, discriminerend of sexsitisch is.

Mag ik vragen in welke relatie jij tot dennis staat, heb het idee dat je hem redelijk kent. Kan mischien voor meer duidelijkheid zorgen.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #349 Gepost op: februari 17, 2006, 10:54:45 am »
Staat er hier ergens dat hij een dierenarts als zwager heeft? In ieder geval is dat niet iets wat blijft hangen, want ik heb het iig niet onthouden!

Als je even aan kunt geven waar het staat? Mocht het niet kloppen, kunnen we het rectificeren. Ik weet wel dat Doormalen vaak in

Ampuria

• Gast
« Reactie #350 Gepost op: februari 17, 2006, 10:58:47 am »
Het was niks bijzonders wat ik schreef, dus al helemaal niet van die aard.
Alleen dat ik het zo scheef vind van mensen om negatief mee te praten over een persoon zonder hem ooit te hebben ontmoet, zaken met hem gedaan hebben of in zijn zaken geweest waren.. Die instelling geeft Nederland al zo een nare nasmaak de laaste jaren.
Daarmee wil ik niks afdoen aan het feit dat er mensen zijn die wel problemen met hem hadden/hebben. Maar ja als je duizenden vogels verkoopt, zit er altijd een ellende verhaal tussen...
Wees ook eens objectief en ga dan kijken bij de persoon in kwestie.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #351 Gepost op: februari 17, 2006, 11:01:08 am »
Helaas.. :o  ik ga nooit van mijn leven naar Dennis. Je denkt tochn niet dat ik daar een gaai ga kopen? Met z

Ampuria

• Gast
« Reactie #352 Gepost op: februari 17, 2006, 11:06:01 am »
Dat bedoel ik nu, nooit geweest en wel "feiten "weten... jammer, echt.
Ik ken hem al jaren, en heb nooit problemen gehad, met miji vele blije en tevreden vogelliefhebbers.

Wist je dat hij zich ook samen met de WNF inzet voor vogelreservaten in het buitenland?
Dat hij dat op eigen kosten doet, puur voor de vogelreservaten.
Dat ze daar weglopen met hem, ja ze zijn ook hier in Nederland bij hem geweest, en vol lof.
enzv...

Ik ga hem niet ophemalen daar ben ik de persoon niet naar, maar een beetje objectivieteit is wel op zn plaats vind ik.

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #353 Gepost op: februari 17, 2006, 11:08:15 am »
Ik heb hem inderdaad nooit ontmoet, maar iemand die die praktijken er op na houd wil ik niet eens ontmoeten.
Alleen al via vogelforums heb ik zoveel ellende door dennis gelezen, dat  het voor mij vast staat dat het een ongelofelijke  :-X is, die enkel en alleen voor het geld gaat en geen greintje liefde heeft voor zijn vogels.
En er kan altijd iets mis gaan met een vogel, maar dan de manier hoe hij zich er van af houd is ook werkelijk asociaal.
En dan de wildvang?

Nooit dat ik er heen ga  >:D

Ingmar

• Gast
« Reactie #354 Gepost op: februari 17, 2006, 11:10:48 am »
Dat bedoel ik nu, nooit geweest en wel "feiten "weten... jammer, echt.
Ik ken hem al jaren, en heb nooit problemen gehad, met miji vele blije en tevreden vogelliefhebbers.

Wist je dat hij zich ook samen met de WNF inzet voor vogelreservaten in het buitenland?
Dat hij dat op eigen kosten doet, puur voor de vogelreservaten.
Dat ze daar weglopen met hem, ja ze zijn ook hier in Nederland bij hem geweest, en vol lof.
enzv...

Ik ga hem niet ophemalen daar ben ik de persoon niet naar, maar een beetje objectivieteit is wel op zn plaats vind ik.

Vandaar ook dat ik je vroeg je mening hier neer te zetten, de meesten weten dat er best een hoop tevreden klanten bij hem zijn. Op een forum als dit kom je natuurlijk al snel de negatieve verhalen tegen omdat mensen in die gevallen om hulp vragen. Zelf ken ik hem niet en heb ook geen ervaring met hem, maar er zijn gewoon erg schrijnende gevallen bekend, maar die zijn er ook bij andere handelaren, daar staan ook wel topics over vermeld. Als jij tevreden over hem bent, is dat alleen maar mooi en zul je daarop ook niet veroordeeld worden hoor.

Ampuria

• Gast
« Reactie #355 Gepost op: februari 17, 2006, 11:13:13 am »
Wildvang?? Weer een item waarover geen huiswerk is gemaakt, en zo gaan de verhalen de wereld in.

Ingmar

• Gast
« Reactie #356 Gepost op: februari 17, 2006, 11:14:42 am »
Wildvang?? Weer een item waarover geen huiswerk is gemaakt, en zo gaan de verhalen de wereld in.

probeer even te quoten, want dit topic is zo lang dat het onmogenlijk terug te vinden is, tenminste niet snel om snel te kunnen communiceren.

Ampuria

• Gast
« Reactie #357 Gepost op: februari 17, 2006, 11:17:24 am »
Vandaar ook dat ik je vroeg je mening hier neer te zetten, de meesten weten dat er best een hoop tevreden klanten bij hem zijn. Op een forum als dit kom je natuurlijk al snel de negatieve verhalen tegen omdat mensen in die gevallen om hulp vragen. Zelf ken ik hem niet en heb ook geen ervaring met hem, maar er zijn gewoon erg schrijnende gevallen bekend, maar die zijn er ook bij andere handelaren, daar staan ook wel topics over vermeld. Als jij tevreden over hem bent, is dat alleen maar mooi en zul je daarop ook niet veroordeeld worden hoor.

Dank je wel! Het steekt mij erg als mensen echt op de persoon negatieve verhalen gaan vertellen en erger nog napraten, of gaan we steeds meer op onze vogels lijken??!Tuurlijk zijn er ook vervelende verhalen! Die kom je idd overal tegen, maar er zijn zeker ook positieve verhalen te vermelden hoor!

Ingmar

• Gast
« Reactie #358 Gepost op: februari 17, 2006, 11:18:38 am »
En die mogen dus ook vermeld worden, wij zijn een open forum, waar iedereen zijn mening binnen de gestelde fatsoensnormen mag geven.  :thumsup:

Pluisje

• Gast
« Reactie #359 Gepost op: februari 17, 2006, 12:10:28 pm »

Ik ken persoonlijk een vogel van Dennis afkomstig een blaawvoorhoofd amazone zonder voetring verkocht als egen kweek.
Hoezo "eigen kweek"? In Zuid Amerika zeker.  >:D