Ze stond er eigenlijk min of meer naast met de drie eitjes op een rij. Ik denk dat ze inderdaad reageerde op het uikomen van het jong. Normaal liggen de eieren in een driehoek (2 bij de poten, 1 voor). Maar ik heb maar heel vluchtig gekeken omdat ik het Leo wilde vertellen.
Overigens nog geen broertje of zusje. Wel piept het jong nu iets harder. Ik kon hem/haar bij de deur van het nachthok horen. Het is trouwens niet een echte piep, het is een beetje klaaglijk en komt volgens mij van diep uit de keel. Dus niet een duidelijk Piep, meer een piepende deur.
Ik durf nog niet goed foto's te maken. Ik vind Mammagaai nog wat te nerveus. Toen ik net ging kijken, stond ze al zowat op haar jong (dat is echt een afzichtelijk ding nu hihihi). Overigens liggen de eiren nu bij de poten en het jong vooraan.
Pappagaai was volgens mij ontzettend trots want die stond vanmorgen mooi te wezen in de buitenvoliere en daar hebben we hem de afgelopen weken niet gezien.
Ik hoop dat de andere eieren ook nog uitkomen.
Ach, Loes, misschien moet je Ton even meebrengen en hem zelf even naar zo'n lief hummeltje laten kijken. Werkt bij puppies ook

(hoewel die er al mooier uitzien als baby dan die gaaien hihi).
Groeten,
Barbara