Auteur Topic: Wanneer veranderen de oogjes?  (gelezen 1411 keer)

chantal

• Gast
Wanneer veranderen de oogjes?
« Gepost op: augustus 08, 2006, 11:29:01 am »
Daar zal waarschijnlijk een nieuw topic voor geopend moeten worden maar ik ben bijvoorbeeld heel benieuwd wanneer zijn ogen gaan veranderen, wanneer jullie je vogel voor t eerst een bad gaven, hoe snel jullie vogel zelfstandig was want Chico wil nu al niet veel pap meer en als ie in zijn bak terug is gaat ie gelijk pellets eten ook al heeft ie zijn pap wel op.

Sanco

• Gast
Re: Advies geven of krijgen op een forum, is dat oké?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 08, 2006, 11:31:35 am »
Daar zal waarschijnlijk een nieuw topic voor geopend moeten worden maar ik ben bijvoorbeeld heel benieuwd wanneer zijn ogen gaan veranderen, wanneer jullie je vogel voor t eerst een bad gaven, hoe snel jullie vogel zelfstandig was want Chico wil nu al niet veel pap meer en als ie in zijn bak terug is gaat ie gelijk pellets eten ook al heeft ie zijn pap wel op.

ja als je nieuwe topics opent krijg je sneller antwoord, plus antwoorden gericht op elke aparte vraag. Maar als je bovenin bij zoeken bijvoorbeeld douchen intoetst krijg je alle topics tevoorschijn die dat onderwerp bevatten. en als je dan nog niet genoeg weet voor je gevoel, kun je altijd nog opnieuw vragen hoor!

Dorian

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: augustus 08, 2006, 11:32:16 am »
HIhi, dan open je toch een nieuw topic Chantal...
Dat heb ik met Pinkey ook gedaan... nja, ik stelde overal mijn vragen als ik het niet op internet kon vinden (of te lui was om het op te zoeken :-[ )

Sanco

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: augustus 08, 2006, 11:33:23 am »
HIhi, dan open je toch een nieuw topic Chantal...
Dat heb ik met Pinkey ook gedaan... nja, ik stelde overal mijn vragen als ik het niet op internet kon vinden (of te lui was om het op te zoeken :-[ )

Ohh ik ook hoor! Of als ik een lichtelijke panieksituatie heb als toen Tony van de klimop gevreten had.. Dan ben je ook echt binnen 10 minuten gerustgesteld.

Cosch

• Gast
Re: Wanneer veranderen de oogjes?
« Reactie #4 Gepost op: augustus 08, 2006, 11:37:18 am »
Zo geregeld. Ik zal het nog even verplaatsen!  :)

Sanco

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: augustus 08, 2006, 11:38:06 am »
Zo geregeld. Ik zal het nog even verplaatsen!  :)

haha dank je wel corina!

chantal

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: augustus 08, 2006, 11:42:07 am »
Hee grappig zeg bedankt  :-*

Dorian

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: augustus 08, 2006, 11:42:29 am »
Nou Chantal, daar is je nieuwe topic al  :)

Ik weet alleen geen enkel antwoord te geven  cheesy2

Sanco

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: augustus 08, 2006, 11:46:44 am »
ja de oogjes zijn geloof ik met een jaar helemaal verkleurd. Mijn Tony is nu een half jaartje en hij heeft nu grijs blauwe ogen. en dat begon met verkleuren toen ik hem ging halen, met 13 weken toen werden ze geleidelijk aan steeds lichter..

Sanco

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: augustus 08, 2006, 11:47:43 am »
Toen ik Tony kreeg, met 13 weken, heb ik hem gelijk aan de plantensproeier laten wennen. na 3 maanden gaat hij helemaal mee onder de douche. maar het kan ook sneller hoor, vraag Dorian maar!  :) ;D

Sanco

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: augustus 08, 2006, 11:49:13 am »
Ik mocht Tony halen toen hij 12 weken was. Want dan zou hij zelfstandig kunnen eten. Dus over voeding weet ik je niets te zeggen helaas. Maar er zijn er hier genoeg die het wel weten hoor! Even afwachten  ;)

Cosch

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: augustus 08, 2006, 11:49:38 am »
 ;D En het kan ook langzamer want ik doe er nu met Coco al 3 jaar over!  ;D

De ogen worden idd zo rond 1 jaar steeds lichter.
De ene gaai krijgt gelere ogen dan de andere. Coco heeft nu na 3 jaar nog niet die fel gele ogen!
« Laatst bewerkt op: augustus 08, 2006, 11:52:25 am door Cosch »

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #12 Gepost op: augustus 08, 2006, 11:52:07 am »
flipke zijn oogjes zijn nu zoals die van tony ,klein zwart pupilleke,wit blauwe achtergrond,tegen mij hadden ze gezegd dat het pas na 2 jaar gelig kleurt

wat het douchen betreft ,van zodra hij al zijn veren heeft mag hij douchen, niet te laatop de avond en nu zoals hij is zeker laten wennen aan de plantenspuit of verstuiver
of laten badderen in een diep bord vinden ze keileuk,kijk maar eens bij filmkes "flipke in bad"

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #13 Gepost op: augustus 08, 2006, 11:52:43 am »
.
De ene gaai krijgt gelere ogen dan de andere. Coco heeft nu na 3 jaar nog niet die fel gele ogen!

nee maar die kan wel héél boos kijken hé  :)

chantal

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: augustus 08, 2006, 11:53:01 am »
Ok dan... Ik dacht namelijk dat zijn oogjes al lichter bruin werden want in het begin waren ze echt zwart dus vandaar dat ik me het afvroeg. En gister had ik hem voor het eerst meegenomen in de douche. Hij is niet nat geworden hoor hij liep gewoon op de grond en ik stond in de cabine en nieuwsgierig dat ie was ;D Hij zat aan de deuren te knagen en heel erg te kijken.