Ik heb de hele discussie meegekregen afgelopen week over pinda's. Ik heb me er toen niet mee bemoeid omdat ik me daarvoor hier te nieuw vindt. Ik vond de begin aanval op proppertje schokkend en overdreven. Er had ook gewoon gemeld kunnen worden dat pinda's niet goed zijn (ik weet effe niet meer wie de eerst aanval aanging maakt ook niet uit want ik wil ook niet met namen gaan gooien). Dat proppertje in de tegenaanval ging kon ik heel goed begrijpen want ik zou me ook gekwetst voelen door die aanval. Wat degene daarna met de info doet is hopenlijk de beste keuze voor de gaai.
Nadien kwam het ene verwijt na het andere verwijt los op de desbetreffende tophic, wat ik erg sneu vondt voor enkele leden. Ondanks dat alles was en is het nog een leerzame tophic geworden.
Maar dat het hier in Proppertjes tophic weer zonder pardon aangehaald wordt vindt ik erg sneu voor Proppertje. Op deze manier zet je kwaad bloed en blijven mensen uit eindelijk weg van het forum. Dat zal niet de bedoeling zijn denk ik. Ik kom hier erg graag en lees echt veel, reageer af en toe, maar leer des te meer. Ik wil dit blijven doen maar als mensen zonder rede gekwetst gaan worden in een tophic over een andere tophic gaat mij dat te ver.
Ik moest dit toch effe kwijt.