Auteur Topic: Prpppertje 1 jaar verder  (gelezen 9194 keer)

babalou

• Gast
Re: Prpppertje 1 jaar verder
« Reactie #30 Gepost op: augustus 29, 2006, 21:32:37 pm »
hoe laag kan een mens zinken.
was jij niet diegene die problemen had met zijn gaai en gauw naar Jefta moest, om dit op te lossen
gelukkig heeft Proppertje en zijn eigenaar geen problemen tongue2

ik vindt deze opmerking echt een beetje vals  :o

Jarie

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: augustus 29, 2006, 21:33:35 pm »
kep m al een prive mailtje gestuurd.
laat gaan

jeske5

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: augustus 29, 2006, 21:35:11 pm »
inderdaad erg vals, over laag zinken gesproken zeg... :-X
Hij is in ieder geval bereid om problemen toe te geven en er aan te werken, is altijd nog beter dan net doen of je neus bloedt en gewoon maar pinda's blijven geven. Beter een papegaai waarbij niet alles goed gaat, dan een dode papegaai.

Jarie

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: augustus 29, 2006, 21:37:57 pm »
hij is een zij,maar laat gaan joh,niet belangrijk,ben blij voor proppertje...

jeske5

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: augustus 29, 2006, 21:39:47 pm »

Jarie

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: augustus 29, 2006, 21:41:51 pm »
iedereen denkt het goed te doen
en allemaal maken we fouten

maar.je bent nooit te oud om te leren toch? ;)

Cosch

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: augustus 29, 2006, 22:41:31 pm »
Boudewijn, het begint vervelend te worden, dat je mensen gaan aanvallen met hun problemen met hun gaaien. Iedereen krijgt zijn problemen. Ook jij en proppertje. Graag wat respect voor mensen die er aan werken om hun gaai een beter leven te geven en om een goede omgang te creeren. Zij doen er alles aan om de problemen op te lossen.

Gr Corina

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #37 Gepost op: augustus 29, 2006, 23:56:10 pm »
Ik heb de hele discussie meegekregen afgelopen week over pinda's. Ik heb me er toen niet mee bemoeid omdat ik me daarvoor hier te nieuw vindt. Ik vond de begin aanval op proppertje schokkend en overdreven. Er had ook gewoon gemeld kunnen worden dat pinda's niet goed zijn (ik weet effe niet meer wie de eerst aanval aanging maakt ook niet uit want ik wil ook niet met namen gaan gooien). Dat proppertje in de tegenaanval ging kon ik heel goed begrijpen want ik zou me ook gekwetst voelen door die aanval. Wat degene daarna met de info doet is hopenlijk de beste keuze voor de gaai.
Nadien kwam het ene verwijt na het andere verwijt los op de desbetreffende tophic, wat ik erg sneu vondt voor enkele leden. Ondanks dat alles was en is het nog een leerzame tophic geworden.

Maar dat het hier in Proppertjes tophic weer zonder pardon aangehaald wordt vindt ik erg sneu voor Proppertje. Op deze manier zet je kwaad bloed en blijven mensen uit eindelijk weg van het forum. Dat zal niet de bedoeling zijn denk ik. Ik kom hier erg graag en lees echt veel, reageer af en toe, maar leer des te meer. Ik wil dit blijven doen maar als mensen zonder rede gekwetst gaan worden in een tophic over een andere tophic gaat mij dat te ver.

Ik moest dit toch effe kwijt.

Cosch

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: augustus 30, 2006, 07:58:52 am »
Dianne, Proppertje schrijft in haar eerste bericht hier over pinda's. Dus ik denk dat er daarom om gevraagd werd. Ik persoonlijk heb het niet kwaad opgevat van Jarie. Koko blijkbaar wel. Maar in de discussie vorige week is van beide kanten (riboet en proppertje) excuses aangeboden, dus dan moet het ook klaar zijn. En hoeft er inderdaad niet eindeloos over doorgegaan worden. En het kan ook nooit de bedoeling zijn dat op een forum als dit, mensen 'uitgelachen' (weet ff geen beter woord) omdat hun gaai problemen heeft. Dat vind ik heel erg, dat dat gebeurd op dit moment.  :(
Daarom is het beste dat we het gezellig proberen te houden, want de pinda discussie is nu wel gevoerd denk ik!  :)

proppertje

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: augustus 30, 2006, 08:39:38 am »
dat proppertje is een slim vogelke
daar heb je wel wat leut mee hé

ontzettend  elke dag weer ,dagelijks verbaasd hij mij door nieuwe woorden of zinnen te zeggen  :a036:

proppertje

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: augustus 30, 2006, 08:40:11 am »
dat proppertje is een slim vogelke
daar heb je wel wat leut mee hé

proppertje

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: augustus 30, 2006, 08:45:35 am »
:-[ ik bedoelde er verder niks mee hoor ,maar ik moest inwendig lachen,inderdaad vanwege de discussie :) ;)

die voortijdig afgebroken werd en toch nog doorsijpelde 

proppertje

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: augustus 30, 2006, 08:47:22 am »
:offtopic: Laat het alsteblieft rusten.
Dit hebben we al een keer gedaan. ---zucht---

Dus back on-Topic please.
Proppertje, wat gaaf van je vogel.
Amazones staan toch ook bekend om hun zangtalenten?

ja  ook dat , hij kan al twee verschillende liedjes zingen en als ik dan zeg   zullen we nu langzaam zingen?doet hij het heeeel langzaam  :)

proppertje

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: augustus 30, 2006, 08:50:10 am »
Hee KOKO eitje,gewoon pinda,s eten joh,iedereen roep niet doen,gewoon blijven doen :angry:

iedereen roept ook geen oorlog  en dat is er ook nog steeds ,
niet alles wat iedereen roept is waar ,

proppertje

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: augustus 30, 2006, 08:52:26 am »
ik vindt deze opmerking echt een beetje vals  :o

ik vind sommige mensen op dit forum ook een beetje vals ,
waar de een een waarschuwing krijgt mag de ander maar doortikken ,