hoi allemaal, omdat ik zeker wilde weten of cor wel genoeg nachtrust kreeg heb ik vnncht in de woonkamer geslapenÂ

en liggen luisteren op t moment dat t licht uitging, ze zat nogsteeds te draaien en te krabben, dat kon ik goed horenÂ

en af en toe een niesje,
vanmorge heb ik natuurlijk weer niet mee gekregen, maar ik kon zien dat ze al goed gegeten had voordat ik wakker werd!!
dus dat gaat goed, waarschijnlijk ben ik in slaap gevallen en is zij nog een flinke nacht door gegaan want heel de bodem van de kooi ligt vol met veertjes

gister gokte ik er ongeveer 15 in twee dagen maar t zijn er nu zo ie zo al 15 in 1 nachtjeÂ

er liggen ook vleugel en staartveren bij,
maar als ik naar cor zelf kijk is ze nu niet kaal ofzo hoorÂ

het valt niet eens op, dus ik denk dat mevrouw nu weer lekker in de rui isÂ

dat was ze vorige maand ook, en toen heb ik haar vitamine druppels gegeven, om haar te helpen! en toen was ze binnen 3 dagen niet meer aan t ruien

kan t zijn dat t ruien door de vitamines gestopt is? en dat het daarom nu weer begint? en ik begrijp nu ook waarom ze overdag veel slaapt, als ze snachts weinig slaapt, omdat ze dan met die veertjes bezig is

want overdag doet ze wel poetsen, een beetje, maar niet veertjes "plukken"

ik hoop dat ze snel weer de oude is! ze kwam wel al heel enthousiast naar t deurtje om een stukje brood van me te pikken

maar voor de rest wil ze er nog niet uit.. dat komt nog wel vermoed ik!
gr. nic