Auteur Topic: Dagboek van Cor  (gelezen 16876 keer)

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
Re: Dagboek van Cor
« Reactie #45 Gepost op: januari 22, 2007, 17:50:58 pm »
hoi allemaal,
het is echt fantastisch speelgoed dat ferplast flex, ik heb er nog maar een pakketje bij gekocht zodat ie wat groter kan  :thumsup:
ik heb ondertussen de boom al 4x verbouwd dus het blijft ook elke keer weer een nieuwe belevenis voor cor :)
ze zat vanmiddag aan de wcrol te knagen en daar belande ze in  doh dus fladder fladder en mevrouw vloog richting grond  bye2
daar zat ze heel beduust dus ik ben haar gaan pakken, tenminste ze stapte netjes op mn vinger ;)
en toen vloog ze weer vrolijk de boom in, niets aan de hand dus gelukkig, maar ze weet zich prima te vermaken met dr nieuwe boom!!
zal snel weer eens foto's plaatsen!
groetjes nic
« Laatst bewerkt op: januari 22, 2007, 17:52:51 pm door 180sonic »

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #46 Gepost op: januari 27, 2007, 19:27:28 pm »
hoi allemaal daar ben ik weer,
het gaat allemaal goed met mij! nicole heeft een foto reportage gemaakt van mij en mijn boom :)
hij veranderd elke keer weer :)

en nicole is vandaag naar ver weg geweest om voor mij speelgoed te halen!  :yahoo:
het is een touw! en ik kan er aan hangen!!

bye doei Cor

ik ben vndg naar dieca geweest, en ik kwam daar de "kleine" versie tegen van zo'n buigtouw,
dus ik neem de gok en neem het mee, had een klein beetje verwacht dat ze er bang voor zou zijn omdat het los hangt,
en ze ook niet op de schommels duft  :S maar dat viel gelukkig heel erg tegen en ze vindt hem helemaal geweldig  woohoo
dus ze is lekker aan t knagen, zwieren en wiebelen :) ik ook weer blij! doe ik toch wel iets goed ;)

groetjes nicole

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #47 Gepost op: februari 03, 2007, 14:20:27 pm »
hallo allemaal,
de laatste dagen is cor een beetje afwezig. ze zit maar te zitten, geen gepriet, niets..  :(
ze wil zelfs niets van ray weten  :o
hier 2 foto's van hoe ze er ongeveer de hele dag bij zit

vndg ging het alweer wat "normaler"met dr, ze heeft even zitten kletsen en eindelijk een beetje trosgierst gesnoept, en wilde ook een klein stukje van mijn brood.
elke dag zet ik de kooi open voor ongeveer een uur, maar ze wil er niet uit, gister had ray haar er uitgehaald en binnen 2 minuten zat ze weer binnen.
ze eet en drinkt wel, dus daar hoef ik me gelukkig geen zorgen om te maken, er liggen een aantal veertjes op de bodem, dus misschien dat ze weer  :o in de rui gaat ???

ik probeer alles zo goed mogelijk voor haar te verzorgen, eten en drinken in de buurt want ze komt amper van haar stokje.
zo is het al 4 dagen. en ze zit maar te poetsen.  :CENS als het in t weekend niet verbeterd ga ik zeker even naar de va.
maar ik hoop dat ze gewoon even haar dag niet heeft. en dat het snel weer goed komt !

groetjes nicole

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #48 Gepost op: februari 04, 2007, 14:31:32 pm »
hoi allemaal, omdat ik zeker wilde weten of cor wel genoeg nachtrust kreeg heb ik vnncht in de woonkamer geslapen  ::)
en liggen luisteren op t moment dat t licht uitging, ze zat nogsteeds te draaien en te krabben, dat kon ik goed horen  :) en af en toe een niesje,
vanmorge heb ik natuurlijk weer niet mee gekregen, maar ik kon zien dat ze al goed gegeten had voordat ik wakker werd!!
dus dat gaat goed, waarschijnlijk ben ik in slaap gevallen en is zij nog een flinke nacht door gegaan want heel de bodem van de kooi ligt vol met veertjes :o
gister gokte ik er ongeveer 15 in twee dagen maar t zijn er nu zo ie zo al 15 in 1 nachtje  :o er liggen ook vleugel en staartveren bij,
maar als ik naar cor zelf kijk is ze nu niet kaal ofzo hoor  :) het valt niet eens op, dus ik denk dat mevrouw nu weer lekker in de rui is 
 :seestars: dat was ze vorige maand ook, en toen heb ik haar vitamine druppels gegeven, om haar te helpen! en toen was ze binnen 3 dagen niet meer aan t ruien :CENS
kan t zijn dat t ruien door de vitamines gestopt is? en dat het daarom nu weer begint? en ik begrijp nu ook waarom ze overdag veel slaapt, als ze snachts weinig slaapt, omdat ze dan met die veertjes bezig is :CENS want overdag doet ze wel poetsen, een beetje, maar niet veertjes "plukken" ;)

ik hoop dat ze snel weer de oude is! ze kwam wel al heel enthousiast naar t deurtje om een stukje brood van me te pikken :) maar voor de rest wil ze er nog niet uit.. dat komt nog wel vermoed ik!
gr. nic
« Laatst bewerkt op: februari 04, 2007, 14:33:26 pm door 180sonic »

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #49 Gepost op: maart 23, 2007, 18:28:17 pm »
hoi allemaal
das alweer een tijd gelden, ik heb het zo druk met school :S en darten :S
ik heb sinds afgelopen maandag ook een nieuwe pc, en die moest ik ook helemaal inrichten maar goed.. verder over cor :)

gaat goed met dr, ze doet al minder lelijk tegen mij, en door de nieuwe opstelling op ons bureau moet ze opnieuw leren om op t bureau te komen :)
toen ik nog aan de laptop zat, kon ze zo voor mij langs vliegen en op ray zn toetsenbord landen.. daat gaat nu niet meer..
we zitten er nu zo bij  (let niet op de troep ;) )

ik zit rechts en ray links

dus mijn computer kast staat voor haar verschrikkelijk in de weg :) maar...
sinds dat de nieuwe computer er is heeft ze al 2 keer op mn hoofd gezeten :yahoo: en ze landde vanmiddag al een keer op mijn schouder :)
ze moet wel anders kan ze niet bij ray.. ze kan niet genoeg zakken om netjes te landen, dus ik ben landingsplaats geworden :-[
vind ik eigenlijk wel grappig :) had vanmorgen mn haar in een knotje en daar ging ze vrolijk aan trekken en peuteren.. dus echt bang is ze niet van me..  coolthumb
en het geeft mij ook wel een goed gevoel dat ze een beetje bij me komt zitten ;)

groetjes van cor en mij (cor zal zelf van de week wel wat schrijven ;) )

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #50 Gepost op: maart 28, 2007, 18:19:22 pm »
hoi allemaal  :bye:
hier weer een berichtje van mij
nicole heeft een leuk filmpje geknutseld van mn nieuwe avontuur

cor en haar nieuwe badje

ik ben door de verandering van t weer, ook weer in de rui, maar gelukkig is t dit keer niet zo zwaar  :hot:
 :bye: cor

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #51 Gepost op: april 06, 2007, 17:22:50 pm »
hoi allemaal

nou we hebben t geprobeerd, maar t is op niets uitgelopen jammer genoeg, geen gebadder van cor.
wel een hoop aandacht van haar naar het bakje toe, maar ik vermoed dat dat alleen is omdat ze in de bodem van het bakje haarzelf ziet :)
en ze ging op een gegeven moment zelfs het bakje voeren.. doh dus ik heb het bakje er maar weer uitgehaald, voorlopig dus alleen maar verplicht douchen voor mevrouw.. proberen we t in de zomer als t heet is nog wel een keer :CENS

de laatste dagen zat/zit ze ook heel vaak op t stokje waar het bakje hing op dat moment, dus ik heb een speeltje verhuisd naar de lege plek, zodat ze daar toch wat te doen heeft.

wel gezellig met t lekkere weer, lekker de muziek wat harder als normaal, en mevrouw zit lekker mee te zingen! maar wel op t stokje waarbij t bakje hing, met dr rug naar ons toe  ::)

:bye: groetjes nicole

ps de rui is zo goed als over, ze is in korte tijd een hoop veertjes verloren, ik ben naar de lokale knutselwinkel gegaan om een houten lijstje te kopen,
hierop heb ik de veertjes geplakt en er een foto van cor ingedaan, is een leuk gezicht, zal morgen er een foto van plaatsen
« Laatst bewerkt op: april 06, 2007, 17:24:33 pm door 180sonic »

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #52 Gepost op: april 06, 2007, 18:43:58 pm »
eerder dan verwacht :)
hier de foto van mn creatie

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #53 Gepost op: mei 14, 2007, 13:02:45 pm »
het is al weer een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb :-[
nicole heeft t veel te druk met school en knutselen dat ze niet echt tijd heeft om voor mij te typen.
het gaat goed met me, ik ben blij dat de warmte een beetje minder is want dat kleffe vind ik maar niets ;)
ik hem van de week nicole een kusje gegeven  ::) ze wilde zo graag, dus ik dacht "nou voor deze ene keer" :)

nicole heeft van de week ook nog wat leuke filmpjes gemaakt, die zal ze wel snel plaatsen, dan zie je mij op avontuur :)
bye bye cor

cor was van de week via de tafel op de zitting van de stoel op de grond gesprongen, aangezien we vloerbedekking hebben kon ze niet echt makkelijk wandelen, maar ze vond het wel grappig, voor de rest is mevrouw de laatste dagen heel lief voor mij, ze komt ook vaker bij me zitten, en ze is lekker aan t klimmen en klauteren, zelfs achter haar kooi  :o en maar denken dat ze alles kan  :) doink zit ze weer op de bodem  ;D

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #54 Gepost op: mei 14, 2007, 17:55:18 pm »
:) hier een filmpje van tafel op stoel, enzo kwam ze uiteindelijk ook op de grond ;)

vaak gooit ze muntjes op de grond en dan gaat ze er naar staren :) dus nu weet ze ook hoe ze er dan weer bij kan :)

en 2 leuke foto's van vandaag

« Laatst bewerkt op: mei 14, 2007, 18:28:09 pm door 180sonic »

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #55 Gepost op: juni 01, 2007, 15:35:15 pm »
hoi hoi
daar zijn we weer ff  :thumsup:
alles gaat goed, nu het af en toe warm weer is verliest ik nogal wat veertjes, maar ik ben er niet sjacho van gelukkig  ;)
vandaag hebben we weer eens verplicht gedouched..  :angry: had helemaal geen zin, en was ook helemaal niet nodig  :angry:

zielig ben ik he  bye2

nu mocht ik buiten in t zonnetje drogen

ff lekker uitschudden

ow wat is dat vies zeg..

nog even lief doen dan mag ik misschien wat lekkers  :-[

groetjes cor en nicole

reacties hier
« Laatst bewerkt op: juni 01, 2007, 17:19:00 pm door 180sonic »

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #56 Gepost op: juni 01, 2007, 17:18:29 pm »
filmpje erbij ;)

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #57 Gepost op: juli 26, 2007, 17:24:27 pm »
het is alweer even geleden :-[

maar hier even een updatetje van ons :)

het gaat goe hier! cor is lekker aan het spelen, stapt al beter bij me op, en komt me regelmatig opzoeken als ik achter de pc zit of bezig ben met mijn kralensieraden :yahoo:

van de week een leuke foto gemaakt.. tenminste ik heb 60 foto's geschoten en er 59 weg gegooit! ;D
er is er maar 1 gelukt! bij die andere was het net als alle andere foto's uit de speeltuin,
maar deze is de enige die ik nog niet had ;D

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #58 Gepost op: augustus 22, 2007, 18:58:43 pm »
hoi hoi allemaal,
vandaag heb ik een nieuw speeltje gehad  :CENS
ik vind hem wel interessant!!  :thumsup:
groetjes Cor

ik was vandaag bij jumper, en ik zag dit hangende trappetje, ik dacht ik ga het toch eens proberen,
cor is wel een speler maar niet een klimmer, en zeker niet als het beweegt! :) dus ik heb de gok genomen, op gehangen en filmen maar natuurlijk,
op het filmpje kan je goed zien dat ze het interessant vind en niet eng, en ze gaat er nog op zitten ook  :o en er aan hangen! :yahoo:
kleine stapjes maar het gaat goed  :thumsup:

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #59 Gepost op: september 15, 2007, 02:08:16 am »
wel je geluid wat harder! ;)