Auteur Topic: Harrisons: compleet of van alles erbij geven?  (gelezen 17611 keer)

Cosch

• Gast
Re: Harrisons: compleet of van alles erbij geven?
« Reactie #60 Gepost op: juli 08, 2005, 09:03:36 am »
Je moet je eigen keuze maken in het merk!
Ten eerste is het al erg positief dat je pellets gaat geven!  :thumbsup:
Maaruh je snapt dat Happybird, Happybird het beste vind. Eco bird vind Ecobird het beste! En hooimeijer vind Harrisons het beste!
Je kunt alleen door veel ervaringen te lezen en te vergelijken een keuze maken!
Er staan hier heel veel topics over Pellets. Lees dat allemaal eens door!

Gr Corina

Reina

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: juli 08, 2005, 09:05:32 am »
dat heb ik al gedaan, maar ik kom er niet wijzer uit. ???

Wickingh

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: juli 08, 2005, 18:15:59 pm »
Hai Reina,

je moet geven wat jezelf geven wilt, de meesten hier hameren zo op Harissons en eco-bird[ikke] ,omdat we daar zeer goede ervaringen mee hebben.
Zoals met alles heb je goede en minder goede producten, als het je niet uitmaakt en je je vogel mindere kwaliteit en kortere duur van leven gunt, dan moet je gokken op mindere kwaliteit van voer, maar de keuze is natuurlijk aan jou,

mvg Frank

Reina

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: juli 08, 2005, 18:25:37 pm »
ik heb het ook de beste voor voor mijn grijsje en gun haar ook een lang gelukkig leven, en ik neem gewoon deze keer happybird want dat was tenslotte ook betaald, en volgende keer neem ik eco bird, maar harrisons neem ik niet, want dat kost mij te veel. niemand kan in iemands portomonee kijken, en ga dus niet oordelen over anderen dat ze hun vogel geen lang en gezond leven gunnen, want dat is niet zo. iedereen heeft het beste voor met zijn/haar vogel. maar niet iedereen heeft er geld voor.

ik vind het best wel dat ik het goed doe. maandag begin ik met de happybirds pellets en ik heb nu de Witte molen premiumvoer in huis en ik geef haar vers fruit enz.. tussendoor.
dus ga niet oordelen dat ik mijn gaaitje geen lang leven gun, want dat doe ik wel

Wickingh

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: juli 08, 2005, 18:33:37 pm »
Hai Reina,

bij mijn weten geef ik geen oordeel over jou of je portemonnaie , maar geef ik antwoord op je vraag waarom wij zo hameren op Harisons of eco-bird.

Aangezien er ook mensen zijn die geen enkel benul hebben van wat een papegaai nodig heeft , staat mijn reply wat duidelijk gesteld, maar als je dat zo op jezelf wilt betrekken staat dat je natuurlijk volledig vrij,

mvg Frank

Reina

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: juli 08, 2005, 19:10:25 pm »
Hallo Frank,
bij mij komt het erg negatief over, vooral dat ene stukje
Citaat
als het je niet uitmaakt en je je vogel mindere kwaliteit en kortere duur van leven gunt, dan moet je gokken op mindere kwaliteit van voer
dan kun je wel zeggen dat het niet zo bedoeld is, maar het komt zo wel over.

En mijn man zei net iets tegen mij en dat vindt ik een goeie.
nou hier komt ie.
Als Harrisons zo'n goede kwaliteit heeft waarom is het dan alleen maar bij Dr hooimeyer te koop als het zo goed was zou het dan niet bij elke dierenarts en dierenwinkel te koop zijn? even een stof om na te denken

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #66 Gepost op: juli 08, 2005, 19:22:18 pm »
Wel de verkeerde stof om na te denken, want hetís bij elke dierenarts te koop.... ;)

Reina

• Gast
« Reactie #67 Gepost op: juli 08, 2005, 19:26:09 pm »
nou niet hier in iedergeval.
en ik heb het nog ergens gelezen hier in het forum dat het alleen via dokter hooimeyer te koop was. ik vind wel dat er vaak hier op het forum wordt tegen gesproken. begrijp me niet verkeerd, ik vindt het hier erg gezellig maar als het op pellets aankomt spreekt iedereen elkaar tegen

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #68 Gepost op: juli 08, 2005, 19:29:26 pm »
Nee Reina, volgens mij weet iedereen dat het bij élke dierenarts te koop is. Ook jouw dierenarts kan het bestellen, dan heeft ie het in een paar dagen...  ;)

Reina

• Gast
« Reactie #69 Gepost op: juli 08, 2005, 19:34:02 pm »
hier dus niet, heb het allang gevraagd.
maar goed, ik ga zo ie zo geen harrisons gebruiken vind de prijs erg belachelijk.
als happybird op si ga ik over op eco bird. dat is dan toch ook goed.

Wickingh

• Gast
« Reactie #70 Gepost op: juli 08, 2005, 19:37:03 pm »
Wel de verkeerde stof om na te denken, want hetís bij elke dierenarts te koop.... ;)

Hai Reina,

misschien wat krom gesteld, maar je denkt nu wel na over de gevolgen  van de keuzes die je wilt maken, mbt tot het voeren van je lieveling.Dat is juist wat ik hoopte te bereiken.

En ik geloof best dat je het beste wilt voor je papegaai en ik denk dat je dat ook best wel begrijpt. Er zal hier niemand op het forum zijn die bewust zijn /haar vogel minder dan het beste gunt,dus ook jij niet, ;)

mvg Frank

ps idd kan je bij iedere vogelarts , Harissons bestellen

Reina

• Gast
« Reactie #71 Gepost op: juli 08, 2005, 19:41:07 pm »
Oke, tis weer goed ;)
maar ik had eigenlijk al besloten om eco bird te gaan gebruiken en wou die gisteren bestellen maar heb dit bij het verkeerde bedrijf gedaan namelijk happybird en had al geld overgemaakt dus vandaar. maar ik wil zo ie zo wel eco bird.

Nanda

• Gast
« Reactie #72 Gepost op: juli 08, 2005, 21:22:04 pm »
Toen ik de eerste keer harrisons ging bestellen bij de dierenarts, nu ruim een jaar geleden, moest er ook vanalles aan te pas komen. Ze wisten echt niet wat het was.
Dus ben ik naar een andere dierenarts gegaan. Wel een eindje uit de richting maar goed.
Toen ik daar was begrepen ze niet waarom ik niet gewoon in Assendelft Harrison kocht. Ik dus verhaal uitgelegd. Vonden ze raar. Ik dus daar een zak gekocht. Krijg ik later een telefoontje dat ook Assendelft het kon bestellen. Hadden die meiden daar onderling even zitten bellen.
Na veel gezoek in de boeken had ook mijn eigen dierenarts het kunnen vinden.

Ik belde vandaag weer naar de dierenarts om te bestellen. Ik zeg dus dat ik harrison wil bestellen. Ze zegt: O, dat is alweer een tijdje geleden. Gaat het goed met tatoo? :) En dat zonder in de computer te kijken :thumbsup: Schijnbaar ben ik de enige in Assendelft die harrison geeft ???

Wickingh

• Gast
« Reactie #73 Gepost op: juli 08, 2005, 21:27:50 pm »
Hai,

zie je wel ik had wel gelijk Nanda, er komt weinig goeds uit Assendelft, ;D

mvg Frank

Nanda

• Gast
« Reactie #74 Gepost op: juli 08, 2005, 21:28:42 pm »
Hai,

zie je wel ik had wel gelijk Nanda, er komt weinig goeds uit Assendelft, ;D

mvg Frank
Hahaha, er komt anders ook weinig goeds NAAR Assendelft ;D