Gaan we hier nu weer ongevraagd dingen kopieeren qliqi? Â

Hou daar toch eens mee op

Dat er mensen zijn die willen zoeken om Tabu daarna een ander thuis te geven vind ik ronduit belachelijk.
Je mag van alles denken en vinden, dat doe ik heus ook wel, maar denk nou niet dat je iemand kunt doorgronden en veroordelen dmv wat clubs en hun reacties. t Lijkt verdorie de middeleeuwen wel ...zo snel wordt er gegooid en veroordeeld. Het lijkt wel alsof deze mensen denken voor rechter en (mislukte) psychiater te kunnen spelen

Els en ik zijn aangemeld bij die freeflight club en ja...t lijkt ons de ultieme manier van gaaien houden...en nee, ook wij vinden deze actie bepaald niet handig, maar de reacties van sommige mensen...

Alles wordt aan elkaar geregen. Hoe schoon is jouw huis, Joris, Tabu ,maar hoe en wat er werkelijk in Nina omgaat ...daar raden ze alleen maar naar.
Ze heeft wel degelijk dingen gedaan om Tabu terug te vinden en dat doet ze nog, maar t wordt enorm verweten dat t niet op clubs gemeld is, dat ze niet tot in detail overal vertelt WAT ze dan precies gedaan heeft, dat ze haar werk er niet voor af gezegd heeft, of dat ze tijdens t sorteren van de post ook achter haar PC zit

Hou toch op met oordelen zonder alle feiten te kennen en denk niet dat je die kent dmv internet

Het zal nu wel weer lijken alsof ik alles goed praat...maar nee, dat doe ik niet. Zal voor een aantal moeilijk te begrijpen zijn zeker? Dat je iets dom kunt vinden, maar wel mee leeft? Ik vind t persoonlijk diep triest dat mensen voor een ander bepalen hoe je je verdriet moet uiten en dat mensen denken dat als het niet "hun" manier is...dat t dan
dus slecht is.
Geen van alle mogelijke instanties?

Heb je ook gevraagd of deze instanties met elkaar in contact komen? Er zijn nml wel degelijk grote instanties ingelicht en normaal gesproken staan die met elkaar in contact als t dier gevonden wordt. Ieder clublid of forumer zal ook weten waar gemeld moet worden dat er een vogel gevonden is?
Dat Nina wil geloven dat Tabu nu geniet...dat zal haar manier van omgaan met zijn. Ze zoekt wel, maar verzacht op deze manier haar paniek en verdriet. En JAA Ik weet dat er wel verdriet is.
Er is steeds gezocht, er wordt nog meer gezocht, alle plaatselijke dingen als politie, natuurbeheer, strandtent, wandelaars, tuinders etc zijn direct op de hoogte gebracht..chipnmr ed doorgegeven aan oa amivedi. Inmiddels zijn er posters...mss wat laat (had ze verwacht dat hij eerder gevonden was?) , maar ze zijn er nu wel!
Nina zal op haar manier wat zweverig zijn ... NOU EN!!!! Wie mag dat veroordelen?

Wij vonden haar methode eng en vol risicos, maar er zat WEL een idee achter , en dat was niet gebasseerd op dierenleed of aandacht en Tabu reageerde erg positief. Plukte trouwens ook minder . Ik vind het dom dat ze naar t strand ging, maar ik geloof met heel mn hart dat ze dit niet zo bewust deed. Het WAS een verkeerde inschatting en Tabu vloog veeel beter dan verwacht .
Daarmee praat ik t niet goed en ik zou t zelf nooit doen en vast anders reageren...maar gelukkig zit de wereld niet vol kopieen van mij of van wie dan ook

En daar zijn die mensen echt niet minder om.
Asjeblieft hou nu op met veroordelen op basis van wat gezever op clubs. Â

Het ging NIET om aandacht....ze plaatste het nml niet daar omdat ze geen ellen lange discussies wilde. Anderen hebben dit ervan gemaakt. Na al dat gedoe om dat programma geef ik haar groot gelijk. BAH BAH BAH ik wordt echt heel verdrietig van al die veroordelingen door de jury van rechtsprekend nederland. Begrijp nou toch 1 keer dat je niet alles kunt begrijpen en niet in een anders hoofd kunt kijken en dat er heeel veel meer bij komt kijken voor je werkelijk een oordeel kunt hebben. Een mening? prima, hebben we allemaal, maar om die als feiten te gaan gebruiken? Pfff hou toch op

Ik hoop dat Tabu snel bij NINA terug is. Het is HAAR vogel en ze zorgt er goed voor. Ze heeft echt wel geleerd van deze toestanden. Maar ze hoeft heus niet door t slijk gehaald te worden of op haar knieen jankend door de drek te gaan om een beetje begrip te krijgen toch??? Geen begrip? Ook goed, maar hou dan gewoon je

Els... SUPER dat je haar op een positieve manier helpt!!!! Â