Auteur Topic: Kaya is flink ziek, maar hij komt er door!!!  (gelezen 16344 keer)

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kaya is flink ziek.......
« Reactie #60 Gepost op: december 14, 2006, 00:34:23 am »
Gelukkig he dat gaat de goede kant op :thumsup:
Ik denk dat het verstandig is indien hij morgen weer niet zelfstandig wil eten alsnog wat zaad te geven.
Om even te overbruggen zeg maar totdat hij wat aangesterkt is en dan later pellets proberen.
Het is maar een idee, ze zeggen weleens in zo;n kritieke situatie, dat het belangrijk is dat ze eten en ook al is het zaad het is een hele vooruitgang ;)
Sterkte verder en hoop voor jou en Kaya dat hij snel beter wordt :-*
Dat heeft Hedwig mij ook op het hart gedrukt inderdaad, als hij maar eet maakt het nu eigenlijk niet uit wat, en als hij koffie lekker vindt mag hij daar zijn medicatie in... nu niet denken dat koffie gezond is voor een gaai hoor  ;) maar het was gewoon allemaal even goed nu.

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #61 Gepost op: december 14, 2006, 01:44:01 am »
Mijn lieve kaatje heeft voor het eerst weer gesproken  :cry: (van geluk)
Hij zei altijd voor het slapen als ik naar boven ging heel zachtje: Loo (afgekort van Hallo  :hart: ) en dat zei hij net toen ik van zijn kooi weg liep  :hart: . Ik ben meteen natuurlijk terug gelopen om hem een extra kroeltje achter zijn oortje te geven  :hart: .....zo blij  :cry: .........
Ik ga nu slapen, morgenvroeg moet ik eventjes werken, anderhalf uurtje, wat zal ik snel weer naar huis vliegen met mij autootje.....

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #62 Gepost op: december 14, 2006, 07:41:02 am »
Ach, wat kan ik me dat goed voorstellen.. Hou je taai meid!

Enne. had Hedwig het echt over koffie? Dat kan ik me nl. niet voorstellen! Koffie is echt zo slecht.. ;)

TWEETY

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: december 14, 2006, 08:41:23 am »
ik ben blij dat het wat beter gaat , ik kan me voorstellen dat je dolgelukkig was toen ze loo zei  console
en nu maar hopen dat het de goeie kant blijft  uitgaan .

Jarie

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: december 14, 2006, 10:37:22 am »
ben blij dat t een beetje beter gaat,ik leef(lees jank)met je mee!

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #65 Gepost op: december 14, 2006, 11:46:52 am »
Ach, wat kan ik me dat goed voorstellen.. Hou je taai meid!

Enne. had Hedwig het echt over koffie? Dat kan ik me nl. niet voorstellen! Koffie is echt zo slecht.. ;)

Ja Loes dat zei ze echt, ze zei er inderdaad ook bij dat het slecht echt slecht was, maar als dat nu even de enige manier zou zijn om medicijnen binnen te krijgen dan mocht dat wel voor enkele dagen. Gelukkig lust Kaya voor zo ver ik weet geen koffie, Hedwig haalde het ook maar als voorbeeld aan. Ik pak Kaya in een handdoek en breng met een spuit langzaam de medicijnen in zijn snaveltje.

Cosch

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: december 14, 2006, 11:58:50 am »
Merk je nu ook dat nu Kaya ziek is, dat  hij meer toelaat? zonder problemen in handdoek pakken ofzo!
dat hoor je soms wel es he? dat ze dan zo tam zijn ineens!

Gr Corina

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #67 Gepost op: december 14, 2006, 12:29:59 pm »
Merk je nu ook dat nu Kaya ziek is, dat  hij meer toelaat? zonder problemen in handdoek pakken ofzo!
dat hoor je soms wel es he? dat ze dan zo tam zijn ineens!

Gr Corina
Op die momenten komt er toch wat vechtlust los, dus echt helemaal mak is hij nog niet. Daar ben ik alleen maar blij mee, als hij echt zo mak was dat hij dan geen kik meer zou geven zou ook akelig zijn denk ik. Maar hij wil enorm graag bij me zijn nu, en je kunt hem veel makkelijker kroelen buiten de kooi.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #68 Gepost op: december 14, 2006, 14:31:02 pm »
Ja Loes dat zei ze echt, ze zei er inderdaad ook bij dat het slecht echt slecht was, maar als dat nu even de enige manier zou zijn om medicijnen binnen te krijgen dan mocht dat wel voor enkele dagen. Gelukkig lust Kaya voor zo ver ik weet geen koffie, Hedwig haalde het ook maar als voorbeeld aan. Ik pak Kaya in een handdoek en breng met een spuit langzaam de medicijnen in zijn snaveltje.

Oké dan... :)

marian53

• Gast
« Reactie #69 Gepost op: december 14, 2006, 14:35:19 pm »
 :thumsup: :thumsup: :thumsup:het gaat de goede kant op hoera

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #70 Gepost op: december 14, 2006, 15:15:50 pm »
Hij is nu lekker van druifjes aan het peuzelen..... (sorry dat ik zo'n onbenullige dingetjes opschrijf, maar het is zo'n grote stap voor Kaya iedere keer...)

Cosch

• Gast
« Reactie #71 Gepost op: december 14, 2006, 15:21:52 pm »
 :good:

Als Kaya zo door gaat hebben we weer een groot verbruiker/poster op het forum   tongue2
Grapje hoor! We horen het graag!  ;)

Jarie

• Gast
« Reactie #72 Gepost op: december 14, 2006, 15:23:44 pm »
We willen dat juist horen! hoe klein de vooruitgang ook is,HET IS EEN VOORUITGANG! :yahoo:

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #73 Gepost op: december 14, 2006, 15:30:15 pm »
:good:

Als Kaya zo door gaat hebben we weer een groot verbruiker/poster op het forum tongue2
Grapje hoor! We horen het graag! ;)

Ja, jullie moeten het even zonder mij doen op de rest van het forum, af en toe kijk ik wel even rond hoor, en ik begin al wat bij te vrolijken zelf dus langzaam aan zullen jullie weer actie van mij gaan zien. Komende week moet ik heel erg veel werken omdat iedereen voor de kerst zijn haartjes nog in de kleur of krul wil, dus dan moeten jullie mij op die reden ook even missen, alle vrije tijd zit ik dan natuurlijk bij Kaya.
We willen dat juist horen! hoe klein de vooruitgang ook is,HET IS EEN VOORUITGANG! :yahoo:
Het is heerlijk, en het steunt zo ongeloofelijk goed het medeleven van jullie, maar toch ik kan me voorstellen dat je bij dit soort tophics denkt van o,jee ze heeft wat gepost er zal toch niets zijn??? En dan staat er simpel weg...Kaya is druifjes aan het eten  :)

Jarie

• Gast
« Reactie #74 Gepost op: december 14, 2006, 15:33:44 pm »
Nou ik persoonlijk krijg het eerder benauwd als ik inneens niets meer hoort,dusss gewoon blijven posten ;)