Gelukkig he dat gaat de goede kant op Ik denk dat het verstandig is indien hij morgen weer niet zelfstandig wil eten alsnog wat zaad te geven.Om even te overbruggen zeg maar totdat hij wat aangesterkt is en dan later pellets proberen.Het is maar een idee, ze zeggen weleens in zo;n kritieke situatie, dat het belangrijk is dat ze eten en ook al is het zaad het is een hele vooruitgang Sterkte verder en hoop voor jou en Kaya dat hij snel beter wordt
Ach, wat kan ik me dat goed voorstellen.. Hou je taai meid!Enne. had Hedwig het echt over koffie? Dat kan ik me nl. niet voorstellen! Koffie is echt zo slecht..
Merk je nu ook dat nu Kaya ziek is, dat hij meer toelaat? zonder problemen in handdoek pakken ofzo!dat hoor je soms wel es he? dat ze dan zo tam zijn ineens!Gr Corina
Ja Loes dat zei ze echt, ze zei er inderdaad ook bij dat het slecht echt slecht was, maar als dat nu even de enige manier zou zijn om medicijnen binnen te krijgen dan mocht dat wel voor enkele dagen. Gelukkig lust Kaya voor zo ver ik weet geen koffie, Hedwig haalde het ook maar als voorbeeld aan. Ik pak Kaya in een handdoek en breng met een spuit langzaam de medicijnen in zijn snaveltje.
Als Kaya zo door gaat hebben we weer een groot verbruiker/poster op het forum Grapje hoor! We horen het graag!
We willen dat juist horen! hoe klein de vooruitgang ook is,HET IS EEN VOORUITGANG!