Wat Bob erg bijzonder maakt (voor ons

) is zijn gevoel voor humor. Een van de eerste dingen die hij leerde was het imiteren van een lachje. Bob is helemaal gek op Paul de Leeuw, als we naar zijn programma kijken is hij helemaal in trance

. Zodra Paul een grap maakt moet hij erg lachen

Ook is hij echt van de scheetjes-humor. Het leukst vindt hij om net op een schoon t-shirt te poepen en als je er dan wat van zegt begint hij heel gemeen te lachen

. Hij kan ook erg ondeugend kijken en dan weet je dat hij iets van plan is.
Hij loopt ook superlief, met kleine sprongetjes

. En als wij wat lekkers hebben wat hij wil hebben gaat hij dansen en mooi fluiten, krijgt hij niets dan begint hij met: Komma! Kom dan! Kom nou! (echt steeds harder

) als je dan aan hem vraagt: wil je een stukje? gaat hij met zijn hoofdje knikken

Kortom we moeten supervaak hard om hem lachen.
Wat Emma bijzonder maakt is haar karakter. Ze is een echt popje, krijgt ze haar zin niet begint ze erg luid te mopperen (wat echt supergrappig klinkt

) maar het allerliefst gaat ze lekker tegen je aan zitten om in slaap te vallen terwijl ze gekriebeld wordt. Emma leert ook heel erg snel. Ze is nu 6 maand en kan natuurlijk op en afstappen maar ook pootje geven (alleen in de kooi helaas), hoesten, zeer mooi verschillende deuntjes fluiten en wat ik het allerliefst vind: als ze op schoot zit en ik klop op mijn borst en zeg: Emma kom dan! springt ze meteen (een beetje onbenullig nog) naar me toe

Alle papegaaien zijn natuurlijk bijzonder omdat ze speciaal zijn voor hun baasjes. Ik ben dan ook erg blij met de mijne