SUPER!!

Komt helemaal goed met die tante! Ik herken veel in je verhalen, ook die eerste keer met een speeltje spelen en dergelijke. Ook Kaya kende dat niet. Eerst moest ik alles enkele dagen op een kast leggen (vooral de wat grotere gekleurde speeltjes) Op mijn verjaardag kreeg ik een grote schommel voor Kaya, gemaakt van gekleurd touw, gekleurde houten stokken met grote houte gekleurde kralen. Die wilde ik ook eerst op de tafel voor zijn kooi laten liggen want het leek met te eng voor hem, schetst mijn verbazing dat hij meteen aan de kooi aan zijn deur ging hangen meteen richting schommel

ik dacht oke, eens kijken als je nog dichterbij die schommel kunt komen wat je doet: en ja! hij beet in de ring die aan de schommel hangt. Ik heb dus meteen de schommel maar in de kooi gehangen, hij gaat er niet uit zich zelf op zitten maar ik kan hem er wel op laten opstappen en hij knaagt aan de kralen

Kortom ik verwacht dat ook jij over een paar maanden een heel andere gaai in huis hebt dan dat Yiska nu is. Veel plezier met het moppie!