Auteur Topic: Gijs en Coco het is echt een drama af en toe!  (gelezen 38238 keer)

Wickingh

• Gast
Re: Gijs en Coco het is echt een drama af en toe!
« Reactie #60 Gepost op: januari 28, 2007, 00:54:36 am »
Haha,

ik kan wel ergens tegen en jij ook schat ik zo in, zeker omdat de sneren en andere aanvallen vooral komen door het slecht lezen van mijn verhalen of het uit zijn verband halen van berichten.
Er is door mij altijd benadrukt dat ik Dr.H. een vaardig arts vind, maar dat er nadelen aan bepaalde zaken omtrend hem zitten.
Dit wordt helaas door enkelen hier gelezen alsof ik wat tegen de persoon heb.
Ze zoeken het er maar mee uit, ik vind het prima.
Let wel als ik iets kan doen om de kromsnavelwereld te verbeteren dan ga ik in conclaaf en op de barricades met iedereen die hetzelfde doel nastreeft dus ook Drs Hooimeijer,

mvg Frank

giggles

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: januari 28, 2007, 00:59:42 am »
Let wel als ik iets kan doen om de kromsnavelwereld te verbeteren dan ga ik in conclaaf en op de barricades met iedereen die hetzelfde doel nastreeft dus ook Drs Hooimeijer,

Is ook nooit verkeerd om met zulke mensen de discussie aan te gaan vind ik.
Ik vergelijk dat altijd met de leraren van vroeger op school; Hun moesten het jou leren, maar dat wil niet zeggen dat ALLES wat ze je vertellen goed is. Het zijn mensen en die maken ook fouten.

Jeffrey

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: januari 28, 2007, 01:08:58 am »
ik probeer zo veel mogenlijk adviezen en informatie overal vandaan te halen om zo goed mogenlijk verder te kunnen met Gijs zijn gedrag, en vandaar dat ik ook Hooimeyer om hulp heb gevraagt ;). Ik vind het echt een hele aardige man die voor mijn gevoel echt het beste met de vogels voor heeft, en daarom hoop ik ook dat hij mij mischien een beetje verder kan helpen met hoe ik nu verder moet met Coco en Gijs ;). haha en ik geef toe hij is niet zo goed voor je portomonee, maar hij heeft er tot nu toe nog niets voor gevraagt en volgens mij ziet hij het ook een beetje als een soort na servise, omdat ik daar een keer een gedrags consult heb gevolgd uit nieuwschierig heid. wat overgens erg leerzaam was  :good:

Jeff

Wickingh

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: januari 28, 2007, 01:14:59 am »
Hai Jeff,

als het je helpt waarom niet, en een gewaarschuwd mens telt voor 2,

mvg Frank

Jeffrey

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: januari 28, 2007, 01:21:13 am »
ben ook heel blij hoor dat jullie me zo helpen met alle tips adviezen en het mee denken en jullie meningen erover  :good:

Jeff

giggles

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: januari 28, 2007, 01:34:53 am »
Mij is wel eens het advies gegeven.
Je leert en leest zoveel mogelijk wat je kan vinden en vervolgens onthoudt je dat wat JIJ vindt dat belangrijk is  :cool:
In jou geval zou ik me ook zo breed mogelijk laten informeren hoor  :good:

Jeffrey

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: januari 28, 2007, 01:40:31 am »
dat is een wijs advies geweest en ik vind het een mooi advies!! :thumsup: en nu heb ik dat advies ook van jou gekregen  :cool:
giggels je bent weer geweldig  :-*  coolthumb

Jeff

Eefjuh

• Gast
« Reactie #67 Gepost op: januari 28, 2007, 02:11:53 am »
Uiteindelijk gaat het erom dat het probleem moet worden opgelost, en ik ben er zeker van dat je de oplossing zult vinden! (al is deze helaas vaak niet zoals je in eerste instantie had verwacht  :) )

Jeffrey

• Gast
« Reactie #68 Gepost op: januari 28, 2007, 02:30:15 am »
(al is deze helaas vaak niet zoals je in eerste instantie had verwacht :) )

haha daar ben ik ook bang voor  ;D  maarja zolang het, het beste is voor m'n kippies is het goed  :thumsup:

Jeff

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #69 Gepost op: januari 28, 2007, 08:30:20 am »
Hoi Wesley,

Hier zijn de gegevens.

P.E.T. Entertraining/ Bonnie Talsma
06-41595667

Zij is verbonden aan;
St. Papegaaienhulp
Weerdingerkanaal NZ 33
7831 Hc Nieuw Weerdinge

Telefoon 0591-522530

Website; www.papegaaienhulp.nl

Jeffrey

• Gast
« Reactie #70 Gepost op: februari 18, 2007, 13:25:22 pm »
zo weer ff wat laten horen van Coco en Gijs, ik heb naar wat opvangen en instanties gebelt die mij eventueel zouden kunnen helpen (idee van Corina  :good: ) en heb veel informatie gekregen, ook veel wat we al wisten, maar bevestiging is altijd fijn.
het kon idd partner drang zijn, en frustratie dat hij het niet kwijt kon .. ook jaloezie kon een grote rol spelen doordat gijs (omdat hij geen echte partner heeft) mij als partner ziet en coco als een soort bedreiging, ik moest het vooral negeren situaties waar ze elkaar wat aan konden doen uit de weg gaan, en proberen ze niet streng te scheiden maar een soort van 'nieuw begin' maken. Het sturen van de formulieren naar Hooimeijer mislukt helaas elke keer, dus daar ben ik nog even mee aan het volgelen
er is hier ook een poosje een grijze roodstaart geweest (werd geverft bij die mensen thuis en voor de verf dampen moest de papegaai even tijdenlijk  ergens anders naartoe  ;)  het was hier een gezellige boel zo met z'n 3tjes en wat heel bijzonder was, Coco en Gijs waren gewoon weer lief tegen elkaar!!! Gijs trok heel veel op met Pino (de grijze roodstaart) en Coco zat er vaak een beetje bij en zaten ze met z'n 3en lekker te snoepen en te slopen  :thumsup:  ook nu de grijze weg is word het al iets minder maar ik word nog niet te overhaast met het samen zetten waar dan ook van die 2  shootme

Jeffrey
« Laatst bewerkt op: februari 18, 2007, 13:26:57 pm door Jeffrey »

giggles

• Gast
« Reactie #71 Gepost op: februari 18, 2007, 18:19:12 pm »
Het sturen van de formulieren naar Hooimeijer mislukt helaas elke keer, dus daar ben ik nog even mee aan het volgelen

Ik hoor dat er tegenwoordig ergens een forum is, waar je voor €17,50 een consult kan krijgen van dhr Hooimeijer  ;) (sorrie ik kon het niet laten)

Leuk om te horen dat er zoveel mensen met je meedenken Jeffrey en het is nog leuker om te horen dat het al ietsje beter gaat tussen de vogels...
De oplossing is dus gewoon een grijsje erbij zetten  ;D
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat allemaal straks  :thumsup:

Jeffrey

• Gast
« Reactie #72 Gepost op: februari 18, 2007, 18:37:27 pm »
ik vind hooimeijer echt een goeie gozer en heel kundig, maar ik begin idd wel heel erg te twijfelen of ik geen rekening opgestuurt krijg als ik die formulieren heb opgestuurt  ???  dat hij dat als een online consult rekend ... zou natuurlijk best kunnen?  ???

Jeffrey

Dorian

• Gast
« Reactie #73 Gepost op: februari 18, 2007, 18:47:14 pm »
kun je trouwens niet bij Bonny talsma terecht?

Jeffrey

• Gast
« Reactie #74 Gepost op: februari 18, 2007, 18:50:16 pm »
ja die kan je gewoon bellen voor advies  :thumsup: is echt super  :thumsup:

Jeffrey