zo weer ff wat laten horen van Coco en Gijs, ik heb naar wat opvangen en instanties gebelt die mij eventueel zouden kunnen helpen (idee van CorinaÂ

) en heb veel informatie gekregen, ook veel wat we al wisten, maar bevestiging is altijd fijn.
het kon idd partner drang zijn, en frustratie dat hij het niet kwijt kon .. ook jaloezie kon een grote rol spelen doordat gijs (omdat hij geen echte partner heeft) mij als partner ziet en coco als een soort bedreiging, ik moest het vooral negeren situaties waar ze elkaar wat aan konden doen uit de weg gaan, en proberen ze niet streng te scheiden maar een soort van 'nieuw begin' maken. Het sturen van de formulieren naar Hooimeijer mislukt helaas elke keer, dus daar ben ik nog even mee aan het volgelen
er is hier ook een poosje een grijze roodstaart geweest (werd geverft bij die mensen thuis en voor de verf dampen moest de papegaai even tijdenlijk ergens anders naartoe ;) het was hier een gezellige boel zo met z'n 3tjes en wat heel bijzonder was, Coco en Gijs waren gewoon weer lief tegen elkaar!!! Gijs trok heel veel op met Pino (de grijze roodstaart) en Coco zat er vaak een beetje bij en zaten ze met z'n 3en lekker te snoepen en te slopen :thumsup: ook nu de grijze weg is word het al iets minder maar ik word nog niet te overhaast met het samen zetten waar dan ook van die 2Â

Jeffrey