Hoi Pascal
Was even aan het kijken zo ook vanmiddag , maar je bouwt iets laat op de avond en toch daarna weer die wecam aan hoe Coco het doet in dr broedblok , allemaal verstoringen en ze is al zo moe aan het zien op de webcam van vanmiddag.
Ik snap dat iedereen het leuk en spannend vind maar ik vind er niks aan , Frank wil jij niet reageren ook om te zeggen dat dit niet bevordelijk is allemaal ,of er wel of niet jongen komen, het gaat om Coco wat mij betreft.
Maar goed ik zal niet meer reageren want ik kan niet zeggen god wat schattig, ik hoor het wel of het gelukt is allemaal , ik ken het van Ric en rust is alles
Groetjes Els
Els.
Ik waardeer je bezorgheid, maar ik doe er alles aan om dat ei veilig te krijgen. Ik heb er bewust voor gekozen om haar het nieuwe blok NU te geven omdat ze eigenlijk gedwongen wordt om te slapen om dat het donker is. De webcam heb ik niet aangezet om andere te laten kijken, maar voor mezelf om vanaf boven te zien wat ze doet. De cam is misschien een kwartier aangeweest.
Ik weet ook dat rust alles is. En vanaf nu krijgt ze die ook. Jij kan niet zien wat ik hier allemaal onderneem om Cocootje alle rust te geven. Dit kwam allemaal rouw op mijn dak vallen en ik was hier niet op voorbereid. Dit blok moest er in. Hoe dan ook. Als ik dat op de dag had gedaan, dan was ze waarschijnlijk actiever geweest om het te ordenen met alle gevolgen van dien.
Ik heb mijn leven voor de komende maand op de 1e verdieping geplanned. TV kijken doe ik boven. Ik zal geen visite meer ontvangen etc etc. Ik doe dus alles voor Coco. Ik kan toch niet in 1 keer alles veranderen, ik heb daar ook tijd voor nodig. Het was een ander verhaal geweest wanneer er al een broedblok hing en ze daar gewoon in zat. Dan kan ik ook makkelijker schakelen.
Echt. Ik waardeer je bezorgdheid heel erg. Maar je moet me ook even de tijd gunnen om alles te regelen zowel voor Coco als voor mezelf. Â

Wat betreft de webcam. Deze is 24 uur per dag aan, maar zal alleen goed beeld geven wanneer er voldoende licht is. De UV lamp brandt van 7.30 - 18.00 uur daarna zal er alleen achter in de woonkamer een zwakke lamp branden. Ze zal voldoende rust krijgen vanaf nu. Nu is alles geregeld.
Pascal