Auteur Topic: En dan ligt er een ei  (gelezen 71287 keer)

Pascalle

• Gast
Re: En dan ligt er een ei
« Reactie #45 Gepost op: januari 24, 2007, 23:21:23 pm »
Het gaat mij erom dat het vanavond laat was en overdag maakt niet uit he
Groetjes Els

Oh oke, maar de rest van de dag hebben ze toch rust genoeg? Als Pascal werken is?????

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #46 Gepost op: januari 24, 2007, 23:24:24 pm »
Hoi Pascal
Was even aan het kijken zo ook vanmiddag , maar je bouwt iets laat op de avond en toch daarna weer die wecam aan hoe Coco het doet in dr broedblok , allemaal verstoringen en ze is al zo moe aan het zien op de webcam van vanmiddag.
Ik snap dat iedereen het leuk en spannend vind maar ik vind er niks aan , Frank wil jij niet reageren ook om te zeggen dat dit niet bevordelijk is allemaal ,of er wel of niet jongen komen, het gaat om Coco wat mij betreft.
Maar goed ik zal niet meer reageren want ik kan niet zeggen god wat schattig, ik hoor het wel of het gelukt is allemaal , ik ken het van Ric en rust is alles
Groetjes Els

Els.

Ik waardeer je bezorgheid, maar ik doe er alles aan om dat ei veilig te krijgen. Ik heb er bewust voor gekozen om haar het nieuwe blok NU te geven omdat ze eigenlijk gedwongen wordt om te slapen om dat het donker is. De webcam heb ik niet aangezet om andere te laten kijken, maar voor mezelf om vanaf boven te zien wat ze doet. De cam is misschien een kwartier aangeweest.

Ik weet ook dat rust alles is. En vanaf nu krijgt ze die ook. Jij kan niet zien wat ik hier allemaal onderneem om Cocootje alle rust te geven. Dit kwam allemaal rouw op mijn dak vallen en ik was hier niet op voorbereid. Dit blok moest er in. Hoe dan ook. Als ik dat op de dag had gedaan, dan was ze waarschijnlijk actiever geweest om het te ordenen met alle gevolgen van dien.

Ik heb mijn leven voor de komende maand op de 1e verdieping geplanned. TV kijken doe ik boven. Ik zal geen visite meer ontvangen etc etc. Ik doe dus alles voor Coco. Ik kan toch niet in 1 keer alles veranderen, ik heb daar ook tijd voor nodig. Het was een ander verhaal geweest wanneer er al een broedblok hing en ze daar gewoon in zat. Dan kan ik ook makkelijker schakelen.

Echt. Ik waardeer je bezorgdheid heel erg. Maar je moet me ook even de tijd gunnen om alles te regelen zowel voor Coco als voor mezelf.  :-*

Wat betreft de webcam. Deze is 24 uur per dag aan, maar zal alleen goed beeld geven wanneer er voldoende licht is. De UV lamp brandt van 7.30 - 18.00 uur daarna zal er alleen achter in de woonkamer een zwakke lamp branden. Ze zal voldoende rust krijgen vanaf nu. Nu is alles geregeld.

Pascal

billy

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: januari 24, 2007, 23:47:21 pm »
Hoi Pascal
Ja ik lijk wel een moederste over  :) maar ken het van Ric en hoop gewoon dat alles goed gaat bij je en vooral voor Coco.
Dit was Ric haar broedblok  ;D en broeden hoor een maand lang en fanatiek ook nog zeg.

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #48 Gepost op: januari 24, 2007, 23:54:51 pm »
Hoi Pascal
Ja ik lijk wel een moederste over  :) maar ken het van Ric en hoop gewoon dat alles goed gaat bij je en vooral voor Coco.
Dit was Ric haar broedblok  ;D en broeden hoor een maand lang en fanatiek ook nog zeg.

Geeft niks Els. Ben heel blij dat je zo bezorgd bent om Cocootje. Ze doet het echt heel goed. En voor Japie neem ik ook mijn petje af hoe hij Cocootje verzorgd.

Ric had tenminste nog een bakje met een rand. Coco had alleen een handdoek. Ik had er niet aan moeten denken dat het ei zou uitkomen op die handdoek. Grote kans dat de baby onderin de kooi belandt.

Je zou mij eigenlijk eens door het huis moeten zien lopen. Bij wijze loop ik op mijn tenen.  ;D  Ik geef haar echt de rust, maar dat wat ik nu gedaan heb moest gewoon ff gebeuren. Dat is nu klaar. Nu is het aan Coco om het af te maken.

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #49 Gepost op: januari 25, 2007, 00:09:17 am »
Geeft niks Els. Ben heel blij dat je zo bezorgd bent om Cocootje. Ze doet het echt heel goed. En voor Japie neem ik ook mijn petje af hoe hij Cocootje verzorgd.
Je zou mij eigenlijk eens door het huis moeten zien lopen. Bij wijze loop ik op mijn tenen. ;D Ik geef haar echt de rust, maar dat wat ik nu gedaan heb moest gewoon ff gebeuren. Dat is nu klaar. Nu is het aan Coco om het af te maken.

ik blijf iig voor je duimen dat alles goed verloopt voor coco japie het eitje, en jou natuurlijk!
ik ben iig een trouwe kijker!  ;)

billy

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: januari 25, 2007, 00:12:30 am »
Ben heel benieuwd Pascal  en vind het ook superspanned allemaal  :thumsup:
Meer kan je niet doen
Groetjes Els

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #51 Gepost op: januari 25, 2007, 07:49:15 am »
Ik weet niet of ze vanacht in het blok heeft geslapen. Vandaag zal moeten blijken of ze op het ei gaat zitten, anders is er denk ik weinig hoop.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #52 Gepost op: januari 25, 2007, 08:09:59 am »
Ik heb zo wie zo weinig hoop bij zo'n eerste probeersel van onervaren ouders.. Maar toch leuk om te zien hoe het allemaal verloopt!! En de webcam? Daar hebben ze uiteraard geen last van. Misschien kun je proberen 's avonds een doek over de kooi te doen? Jammer dat ze dat niet gewend zijn!! ;)

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #53 Gepost op: januari 25, 2007, 13:31:27 pm »
ik heb om 13.30 gekeken en ze zit lekker in t blok  :thumsup:
af en toe komt japie kijken  :thumsup:
gaat dus goed  :-*

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #54 Gepost op: januari 26, 2007, 23:42:41 pm »
20-01-2006 - Eerste ei (Kapot)
23-01-2006 - Tweede ei

20-01-2006 - Eerste ei (Kapot)
23-01-2006 - Tweede ei
26-01-2006 - Derde ei

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #55 Gepost op: januari 26, 2007, 23:45:39 pm »
Gefeliciteerd! En euh...waar staat de link van je webcam want ik wordt nu wel heel nieuwsgierig  :)

Pascalle

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: januari 26, 2007, 23:46:25 pm »
Een 3e ei????  Whhaaaa!  :thumsup:

Kan ik alvast een baby reserveren?

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #57 Gepost op: januari 26, 2007, 23:48:25 pm »
 woohoo een derde ei!!  woohoo
gaat het goed met dr?
succes en ik blijf trouwe kijker!  :-*

@ dianne www.gaaiesstuff4u.nl

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #58 Gepost op: januari 26, 2007, 23:49:59 pm »
amai pascal, , cocootje doet echt haar best hé  :thumsup:

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #59 Gepost op: januari 27, 2007, 10:16:25 am »
woohoo een derde ei!!  woohoo
gaat het goed met dr?
succes en ik blijf trouwe kijker!  :-*

@ dianne www.gaaiesstuff4u.nl

:thumsup: bedankt! Op dit moment niks te zien, alleen het nest....