Kees,
ze 'doen' het tegenwoordig gewoon in de kooi. Tussen de eitjes door zijn ze samen actief.
Daar zit hem nu net de kneep,maak als je wilt eens wat foto,s van de plekken waar ze evt treden

,dan zijn we miss weer een stukje verder.
Gr Kees.
Ps,in mijn mail zag je staan dat ik een pop heb die al meer dan tweehonderd eieren heeft gelegd he,ao wel legsels van 6,ik weet niet wie je het advies van het licht gaf,maar ps zou ik dat niet doen en de vogel gewoon haar hormonale behoefte,s

laten doen,dus niet nog eens het ritme doorbreken,kan alleen maar last bezorgen,denk aan ruien ed.
Mijn eigen ervaring is,blok of niet ze legd ze desnoods in de waterbak, bwzv spreken dan ,zorg ervoor dat ze iid geval geen tekorten heeft en laat haar de normale tijd uitbroeden,bezet of onbezet,maakt niets uit,in principe kost alleeen het opvoeden kracht,de rest,dus het leggen is eigenlijk alleeen maar iets normaals,dus natuurlijks.
In dit,dus JOUW enMIJN geval wel erg veel,maar je kunt er moeilijk een prop induwen,mijn popje was 11 jaar toen ze haar eerste ei legde,kon je ook mooi zien aan de streng,ik had haar toen pas drie weken in huis.
Btwyai je zou me nog een uitgebreidere mail sturen

.Was wel een fikse ps,maarja ,mag hopenlijk wel he.