nou vandaag was dan weer een hele grote dag voor ike want we moesten ons vanmiddag om 14.00 uur melden in amersfoort bij de dierenarts.... dus reiskoffer klaargemaakt, ike gepakt en hop de auto in....
dat vond meneer toch wel een beetje erg spannend dus hij kroop helemaal naar me toe en met een vinger tegen zijn borst aan voelde hij zich toch wat veiliger dus dat was wel heel schattig....
bij de dierenarts heeft hij zich keurig gedragen en toen ze vroegen waar we dit mooie exemplaar hadden gekocht kon ik (met blozende wangen en natuurlijk apetrots) melden dat hij bij ons geboren is....
de volgende vraag was dus: oh dus u bent kweker?
ik lachen en kort uitgelegd hoe het gegaan was en ze vonden het heel uniek.... wat ze ook erg goed vonden was dat hij zo lang bij zijn ouders blijft en dat we hem lieten testen..... toen we de deur uitliepen kregen we als laatste te horen: jullie hebben een dikke pluim verdiend!
zo.......daar konden we het weer mee doen...............nu nog even een week wachten en dan krijgen we te horen of ie helemaal gezond is verklaard en of onze ike nou een man of vrouw is dus erg benieuwd!!!
wat betreft lorita en coco.........die zijn weer druk 'bezig' en lorita woelt de broedkast dagelijks om en ze is ook erg opgezet, maar tot nog toe geen ei (we moeten toch nog even wachten op de kleine pascalletjes

)
zodra ik weer wat weet horen jullie het natuurlijk ook!
groetjes ester