ja geweldig he.... en als je dan nagaat dat ie nog geen 4 weken geleden uit zo'n eitje gekropen is die je op de achtergrond op tafel ziet liggen??? ik was nl even de broedkast aan het uitmesten want dat wordt een bende zeg.... heb het bord er nu ook maar onderuit gehaald en de bodem gevuld met beukensnippers en een stuk handdoek en verder geen nestmateriaal er meer bij gedaaan want nu die al heen en weer waggelt blijven zijn poten helemaal onder de 'draadjes' zitten.....
als iemand daar een betere oplossing voor weet hoor ik het graag en anders modderen we zo gewoon nog even door....... 
groetjes ester
Nou dat gaat goed he,ziet er lekker stvig uit.
Wat betreft je nestvulling,handdoek eruit,kan je alleen maar ellende van krijgen,dus als je het blok ververst BIJNA alle oude vulling eruit,laat dus wel wat van oude vulling achter een klein laagje is voldoende.
Nieuwe vulling:Fijn beukenmot met ik zal maar zeggen, cavia vulling in de verhouding bijna half om half,dit even lekker door elkaar halen en in het blok doen,met een jong valt de vervuiling wel mee,maar naarmate het jong ouder wordt komt er natuurlijk ook wat meer mest.
Gr Kees.