Zo, hier komen dan eindelijk de beloofde foto's.
Voordat ik ze laat zien, wil ik even laten weten, dat ik vanmorgen de vogelarts heb gebeld, en gevraagt of ik Kuifje de nieuwe valk moest laten testen. Ik heb heel de situatie uitgelegd, dat ik dus 2 twee grasjes en een valkje had, en dat ik die nog nooit had laten testen. Hij zei mij ook, dat het weinig zin had om de nieuwe te testen, omdat ik Kuifje in een aparte kooi had staan in de woonkamer, waar de rest van mijn pietjes dus ook zitten. Hmm...dus mocht er iets zijn, dat de besmetting al heeft plaatsgevonden. Dom van mij natuurlijk maar totaal niet aan gedacht!!

Mocht er onverhoopt toch iets geks zijn, dan moet ik ze alle 4 meenemen naar de VA.
Nu maar hopen dat alles goed gaat met ze, en dat er geen enge dingen gebeuren.
Kuifje en Bink hebben elkaar nu ontmoet, en ik moet zeggen, dat het best wel redelijk gaat. Ze " happen" wat naar elkaar, en Bink bied steeds zijn koppie aan, maar daar moet Kuifje nog totaal niks van weten

Ook met de grasjes gaat het goed, alsof er voor hun niks veranders is lijkt wel. Kuifje fluit een heleboel deuntjes, ik leg dan helemaal in een deuk. Hij zit graag bij me, en wil dan lekker kroelen tegen mijn wang. Bink is ontzettend jaloers, en die gaat nu steeds op mijn hoofd zitten. (doet is anders noooooooooit

) Ik merk aan bink dat hij nu ook wat meer durft als voorheen. Blijft ook op mijn hoofd zitten, als ik naar de (open) keuken loop met Kuifje op mijn schouder. Hij wil er nu ook bij horen. Kuifje is niet gewiekt, dus laat ik Binky toch ook maar niet wieken.
Nou genoeg getypt...hier komen de vogels en natuurlijk ook onze pup!

Dit is dus onze nieuwe Kuif!

Hier zitten ze dan met z'n viertjes in de speelboom. Links Kuifje, rechts Binky, de groene Koko, en de blauwe Japie

Dit is dus de kooi, waar ze in zitten. Zoek de pietjes!

Onze boxer pup Loena

Loena in het bos