Ik weet het niet,maar een kennis van mij had laatst een edeltje die er erg slecht aan toe was.Deze edel is toen ook opgenomen geweest.Toen ze daar binnen kwam stond er al een papegaaien standaard in de wachtkamer.Vraag 1 zal deze iedere keer ontsmet worden??Zij kreeg als antwoord dat ze wel wisten waar ze mee bezig waren.....Zeg dan ja of nee maar zo blijft het gissen.Als je negatief bent ingesteld is het dus nee....
Ten tweede de diagnose.Een bacteriele infectie aan het darmkanaal en mogelijk KDS.(gelukkig is dat laatste vrijwel "zeker"niet aan de orde gezien de ontwikkelingen)Deze papegaai werd dus samen met een grijsje gezet om te kijken hoe hij op de grijze reageerde.Ik hoop dat de grijze geen bacteriele infectie heeft en ik ben blij dat de diagnose van mogelijk KDS achteraf "foutief"blijkt te zijn.
Toen desbetreffend persoon de arts hierop aansprak en vroeg het niet meer te doen kreeg ze weer een bot antwoord.Tja.......
De edel gaat nu weer stukken beter en daar gaat het om,maar er blijven wel veel vragen open.
Rob