Voorlopig mag ik mijn papegaai houden zegt mijn buur. Op zo'n moment moet ik me inhouden, precies of hij beslist daarover

.
Hij is een zeurkous, een zuur mannetje maar ik zit er toch maar mee.
Hij componeert beroepsmatig, en om zijn muziek te schrijven moet hij zich enorm concentreren. Als coco tussen zijn toonladders fluit geraakt hij gestresseerd

.
Zelf speelt hij piano maar ik hoor die nooit, hij zet die heel zacht blijkbaar.
Ik vind dat het een probleem is tussen zijn oren, te veel stress en overspannen, te krap behuisd, werken en wonen in een appartement, hij komt weinig buitenn, heeft weinig contacten enz... Coco moet dat dan bekopen.
Ik heb al met hem proberen praten maar dat helpt niet. Hij is eigenzinnig. Nou, als het tot een rechtzaak komt zal ik een heel goeie advocaat nemen en ik hoop dat hij zich op de rechtbank even intolerant opstelt, dan zou het wel duidelijk zijn voor de rechter.
Trouwens, als hij logisch denkt dan weet hij toch dat indien er beslist wordt dat coco wegmoet er een andere vogel kan komen die ook zal fluiten maar dan wel toegelaten is. Voor hem maakt het toch niet uit welke vogelsoort er aan het fluiten is. Voorlopig laat ik hem gerust en ik wacht af. Ik hou jullie op de hoogte.