Het mooiste moment? Jee, ik heb heel veel mooie momenten!
Van Mr Darcy is denk ik het mooiste moment toen hij zijn eerste woordje zei!
Maar ik smolt ook helemaal weg toen Mr Darcy voor het eerst, en op het toontje van mijn jongens, zei: hallo mama!

Joda is vorige maand erg ziek geweest. Het mooiste en meest dankbaarste moment was, toen hij op een ochtend, na een paar dagen een zeer ziek kippetje te zijn geweest, mij vrolijk in mijn vingers beet omdat hij vond dat ik te lang treuzelde met zijn bakje zaadmix!
Ook een mooi moment was toen hij voor het eerst bij mijn oudste in de hals wegkroop om daar lekker te gaan slapen!

Het mooiste en ook het meest angstwekkende moment van Cody (agaatje) was toen hij uit zichzelf zich door de tralies van de papegaaienkooi wurmde om vervolgens heel trost naast zijn grote neef de edelman op de stok te gaan zitten!

De mooiste momenten van Skye zijn denk ik toch wel als hij weer een nieuw melodietje leert fluiten. Zo bijzonder, omdat ik zelf helemaal niet kan fluiten en het voor-neurie.
Ook een grappig en ontroerend moment was toen ik Skye (met kooi en al) naast het nieuwe valkjes-popje zette. Skye had zijn snavel al open om eens flink naar weer een papegaai-achtige te gaan blazen, toen hij blijkbaar ineens iets bekends zag. Met open snavel ging zijn koppie helemaal scheef en had hij echt zo'n blik van: wat hebben we daar nou???

En ook hele mooie momenten waren toen ik mijn nieuwe vogels kreeg en toen de certificaten binnenkwamen dat ze voor alle ziekte negatief getest waren!
En ik heb nogal wat nieuwe vogels gekregen! Zazu en Mowgli, Albus en Minerva, Jade en Onyx, Magnum, Jacky. En ik ben zo blij met ze!
En natuurlijk hebben van de nieuwe vogeltjes Zazu en Mowgli voor het meest spectaculaire moment gezorgd! Op eerste Kerstdag zag ik in hun broedblok mijn eerste eitje!