volgens mij is boris een meisje

zie ik daar een bruine neusdop??
ik laat hier ook altijd de radio aan als wij niet thuis zijn, aangezien mijn corretje helemaal weg is van Borsato zal ze het vast kunnen waarderen

en zo niet.. dan is t me nog nooit opgevallen, maar het geeft dan mij wel een goed gevoel dat het niet dood stil is als ze alleen is.
het is helemaal niet erg dat je een druk gezin hebt en naar school moet, we kunnen niet altijd thuis zijn natuurlijk

het is wel goed op op dezelfde tijden te oefenen. meestal savonds omdat ze dan iets rustiger zijn door de hele dag spelen. maar goed als ze weinig doet gaat dat niet op natuurlijk.
heeft ze ook al wat speeltjes van je gehad? heb je die gewoon opgehangen? en wat was het resultaat na ongeveer 3 a 4 dagen?
met 1 pootje omhoog is trouwens goed hoor

dan zitten ze op hun gemak.
veel praten is ook goed hoor!! zo te lezen ben je al een heel eind!!
en appel eten.. misschien alleen even proeven en toch niet lekker? zou kunnen he, wij lusten ook niet alles, en zeker niet als het nieuw is

gewoon blijven proberen!! mandarijntje appeltje peertje sla komkommer, je hebt keus genoeg, en als je iets hebt gevonden dat ze echt lekker vind komt het direct goed hoor!!
dat merk je gelijk!!
succes!!