Ik wou gizmo sowieso laten hertesten om zeker te zijn, dit gaat dus nu waarschijnlijk wat eerder gebeuren!
Alhoewel ik er vertrouwen in heb dat het goed afloopt hoor! Ook ik ben van mening dat ALS Tuvix besmet zou zijn en ALS onze gaaien besmet zouden zijn er toch al wel iemand eerder enkele symptomen zou hebben opgemerkt!
Maar ik ben het eens met Dorian dat we tot die tijd alle contact met andere gaaien vermijden zodat we anderen geen onnodig risico laten lopen!
Ik vind ook dat die VA wel juist heeft gereageerd : beter uitgaan van het slechtste scenario, dan ben je tenminste zeker, ook als achteraf blijkt dat het zorgen om niets waren!
In verband met meetings : wij zijn allemaal bewust van het risico, maar nemen dat erbij. Ik bedoel jaarlijks zijn er duizenden ongevallen met gewonden op de wegen en toch nemen we allemaal (bewust of onbewust) het risico om in de auto te stappen. Het enige wat we kunnen doen is het risico zo klein mogelijk te houden, dus niet drinken, uitkijken, auto in orde houden enz....
hetzelfde geldt voor onze gaaitjes, we verzorgen hun zo goed mogelijk, laten hen testen enz... het (kleine) risico nemen we erbij! Bij deze voorzorgsmaatregelen hoort ook: bij twijfel anderen niet in gevaar brengen, net zoals bij autorijden!