Ik zie dit topc nu weer pas.
Maar probeer elkaar met respect te behandelen.
Op die manier is de discussie nuttig en leuk voor iedereen.
Als dit van allerlei kanten niet normaal verder kan gaan, dan zal er een slotje op moeten. 
Dit zou dan van hun kant moeten komen..
Zij lezen niet wat ik schreef..
Ik heb het over de állereerste BLAUWE grasparkiet en niet over die van nu,,
Omdat ze het niet weten gaan ze raar lopen doen en dat hoef ik niet te accepteren en zal ik ook niet doen..
Dát onderwerp staat helaas nergens beschreven dus hoe kan het nu opeens overal staan?
En iets wat men niet weet kán men of onderzoeken óf je kan degene die dat wél deed belachelijk maken en daar heb ik geen zin in..
Ik mag een optie van iemand anders niet omver gooien, dan heeft die ander toch per definitie gelijk, terwijl het niet klopt?
Het kán niet zijn dat blauwe parkieten zijn ontstaan door de geelfactor eruit te halen, dan zouden er voor 1870 al onderzoek moeten zijn verricht en dat is niet zo..
We hebben de genetische kleurcode van het koppel niet waar het eerste blauwe parkietje uit geboren werd..
Het zou wel heel toevallig zijn dat 2 vogels zo uit het wild de geelfactor missen en heeel toevallig aan elkaar gekoppelt werden..
Dat duidt op inteelt, logisch toch?Het blauwe parkietje was, in gevangenschap, geboren maar een spontane mutant, per ongeluk!
Nergens zijn de gegevens genoteerd dat is dan een hele uitzoekerij..
Zij zeggen zélf blond te zijn, dit beweerde ik niet wel gaf ik aan dat ze in mijn ogen inderdaad heel blond zijn, ik gaf hen slechts gelijk!
Kijk maar of je hem op slot doet.
Ik hoef geen ruzie omdat men hier niet lezen kan..