ik heb gister met tranen in me ogen zitten kijken

nou heb persoonlijk niks met hooimeier vindt hem arrogant. heb ooit een aanvaring met hem gehad toen een jongen wat aan hem vroeg en hij die jonge voorschut zette midde in die zaal

echt erg.
heb hem daar op aangesproken en ook verteld wat ik er van vondt hoe hij bepaalde mensen benaderde

dat hij weinig respect naar mensen toehad. en dat een curcus in hoe benader ik iemand wel voor zijn was weggelegen

maar eerlijk
is eerlijk de cijfers en de beelden van de verborgen camera liegen er niet om

en zoveel dode vogels per dag is nou niet echt normaal vindt ik

en die engelse vrouw zal er toch ook wel de nodige ervaring en verstand van hebben over hoe en wat in zo een park

tja en vrijwilligers

de vogels moeten toch eten en drinken dus daar hoort iemand die die dag daar verantwoordelijk voor het team is (teamleider zeg maar) hoort daar toch op in te springen

ik heb toch een heel naar gevoel gekregen over hoe er met de dieren wordt omgesprongen

zelfde het verhaal over dat ie toch dieren verkoopt. hij blijft volhouden van niet. en als je een gaai hebt gekocht en het gaat niet en je besluit dat je hem niet in de verkoop wil maar toch een goed thuis wil geven en hem daarheen breng

en dan opeens is je gaai verkocht of nergens meer te vinde? das toch te zot voor woorden vindt ik

ik heb bevoorbeeldt in mijn laaste wil staan dat djarno en prada naar 1 van mijn kids gaat. maar mocht dat niet lukken omdat hun gezinssituatie of noem maar op daar niet toerijkt

ze hun dan naar de moderne papagaai brenge omdat ik niet wil dat ze op marktplaat kome als ik er niet meer ben. of als ik dement in een tehuis zit.en dan ga ik er van uit dat ik dat zo goed mogelijk heb geregeld

nee stel je voor brenge hun ze naar het nop en is me vogel binne een aantal dage dood of weg of ongelukkig in een te kleine kooi

nou dit park stond ook in mijn laaste wil maar gaat er mooi vannaf