En maar weer een updeetje

Dinsdagmiddag heb ik het binnenhok weer schoongemaakt omdat er door die enorme stortbuien water op de betonvloer was blijven staan en er ergens vocht doorgetrokken was. Dus de bodembedekking was vochtig en moest er uiteraard zo snel mogelijk uit ondanks dat ze niet op de grond scharrelen. Uiteraard weer even geknuffeld maar toen had ik geen camera bij me.
Vandmorgen waren pa en ma beiden buiten en heb ik snel het luik dicht gedaan, teiltje, theedoek en camera gepakt en hup weer naar buiten.
Een voor een de jongen even een tijdje bij me gehad en ze een hapje voorgekauwde pellet gegeven. Jong 1 en 3 snapten dat direct, zodra ze het prakje in hun snavel hadden werden ze helemaal relaxed. Je ziet dat ook op de foto :cheer: Jong 2 is veel wantrouwiger en is wat minder makkelijk te lijmen met een hapje. Zijn foto is van direct na het pakken trouwens, toen had ik het idee van dat hapje pellet nog niet.
Het was ochtend dus had net mijn tandjes gepoetst :smile: die pellets zijn best te hachelen eigenlijk... :F:

Jong 1

Jong 2

Jong 3

En terug in het blok dat ook wel weer aan schone snippers toe is :-)