Auteur Topic: Papa Mongo & Mama Landa  (gelezen 25322 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Papa Mongo & Mama Landa
« Reactie #135 Gepost op: januari 10, 2011, 18:31:10 pm »
Wanneer gaan de andere twee?

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #136 Gepost op: januari 10, 2011, 19:26:50 pm »
Wanneer gaan de andere twee?

Voor het teefje was er een reactie voor woensdag, maar zit al 2 dagen te wachten tot ik weet hoe laat. Heb vanmorgen een mail gestuurd dat we het vandaag willen weten. Er zijn nog 2 reacties voor dit teefje geweest waarvan 1 perfect klinkt. Dus als ze niet reageert, dan wil ik verder gaan met de ander voordat die het te lang vindt duren eer k reageer.

Het reutje wachten we nog op die kennis, maar moet ook binnen een week zijn, anders gaat ie t internet weer op.

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #137 Gepost op: januari 15, 2011, 20:58:18 pm »
Thor is gister opgehaald!!  :dance:

De eerste nacht is goed gegaan daar gelukkig :) maar t is ook een heel fijne hond  :hart:

Hier merk je ook wel dat er 1 pup minder is, iets minder druk en maar 2 om nog op te letten. Gister heb ik 1x piepen gehoord toen de andere 2 terug de woonkamer in kwamen en hem niet terugvonden, verder lijkt t er niet op dat hij hard gemist wordt gelukkig.

We zullen op de hoogte gehouden worden hoe t met em gaat. Een klein beetje mis ik em wel omdat ie gewoon zo lief was, maar ja, dat zat er altijd al aan te komen.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #138 Gepost op: januari 15, 2011, 22:40:32 pm »
Ja, is toch altijd even rot he? Een lege plek, waar eerst een lieve hond was.. Maar het went snel hoor!  ;)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #139 Gepost op: januari 15, 2011, 22:51:37 pm »
vraagje naomi, gaat er nog een tweede nestje komen  ???

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #140 Gepost op: januari 16, 2011, 10:48:44 am »
Ja, is toch altijd even rot he? Een lege plek, waar eerst een lieve hond was.. Maar het went snel hoor!  ;)

T is erg he, maar nu kijk ik er nog meer naar uit dat we meer energie in Dizzy kunnen steken als Britney dan ook weg is  :-[

vraagje naomi, gaat er nog een tweede nestje komen  ???

Nee, dit is het laatste nestje. We hadden Landa al willen helpen, maar ze was eerder loops dan verwacht.

Ze gaat binnenkort dus een 'hetje' worden.

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #141 Gepost op: januari 16, 2011, 14:06:46 pm »
ocharme  :cry:

zo onzijdig cheesy2

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #142 Gepost op: januari 16, 2011, 16:33:12 pm »
ocharme  :cry:

zo onzijdig cheesy2

Ja, we hebben het er voor over... Weleens een reu gezien die constant g**l was vanwege een loops teefje? Om gek van te worden!  :seestars:

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #143 Gepost op: januari 16, 2011, 23:06:52 pm »
euh ......  :CENS               nee dus  ;D
en ook geen behoefte aan zo te horen cheesy3

ps, nomi ,ik ben je aan het plagen hoor  tongue2

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #144 Gepost op: januari 17, 2011, 10:24:03 am »
hihi, geeft niet ;)

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #145 Gepost op: januari 23, 2011, 22:31:25 pm »
Gisteren zeiden we nog tegen mn schoonzus: als er niemand voor Britney komt, blijft zij ook. We houden er niet van om een dier 'zomaar' weg te doen omdat die 'teveel' is terwijl we er zelf verantwoordelijk voor zijn geweest dat t zover is gekomen. Maaaaarrrr... Is het nu echt? Is de positieve reactie van vandaag nu echt het einde van de zoekactie naar een goed baasje??

Een vrouw via hyves heeft interesse in Britney. Ze heeft haar foto al in haar rijtje van profielfoto's staan en een www dat ze er verliefd op is en op wilt halen. Dat is nu ook afgesproken en we horen nog hoe ze vanuit Alkmaar hier gaat komen. Ze is iemand die in de wao zit en zodoende veel thuis is. Dat is juist wat ik zocht omdat Britney het best niet hele dagen alleen zit, maar lekker onder de mensen blijft. Ze heeft vroeger ook honden gehad, dus weet al wat het is...

Klinkt positief, maar omdat er al zoveel reactie voor Britney is geweest zonder dat er echt iemand tot aan de deur is gekomen, blijf ik wat pessimistisch, al hoop ik stiekem natuurlijk wel op positief resultaat!!

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #146 Gepost op: januari 23, 2011, 23:01:04 pm »
ik hoop voor je mee  :thumsup:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #147 Gepost op: januari 24, 2011, 13:19:31 pm »
komt vst goed, ik snap het echt niet dat het tot nu toe niet gelukt is, zo'n schátje!!! :hart:

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #148 Gepost op: januari 31, 2011, 21:21:41 pm »
Britney heeft een baasje!!!  :dance:

Ze gaat nu door het leven als Rafka. Gister hebben we haar weggebracht, het deed ons echt wel wat, dat lieve ding afstaan  :( Maar het ging gelijk super  :hart:

Toen we aankwamen werd ze bij de deur gelijk aangehaald en lekker geaaid. Binnengekomen was er een kat niet zo vrolijk over de nieuwe bewoner, dus die verhuisde even naar boven. Vervolgens liep Rafka heel ontspannen door het huis en had al snel de kattenspeeltjes te pakken. Ze ging heerlijk op de stoel liggen, op haar kleed naast de bank of klom ergens bovenop. Ze voelde zich prinsheerlijk en dat zag je echt.

Haar bazinnetje was er ook echt blij mee en de vriendin die op bezoek was, was ook helemaal enthousiast en verbaasd hoe groot ze al is voor haar 3 maandjes :) Na een tijdje gaf ze aan dat ze naar buiten moest (bij de vriendin van haar nieuwe bazinnetje nog wel :) ) en besloten wij ook te vertrekken. Vandaag kreeg ik te horen dat ze heel goed de nacht door is gekomen en om 7u netjes aangaf naar buiten te moeten. Ze zijn gelukkig samen en het lijkt alsof ze daar al jaren rondloopt.

Ben echt blij dat we na lang zoeken zo'n goed huisje voor haar hebben gevonden  :hart:

Dizzy miste haar vannacht wel, allemaal piepen. Het lijkt alsof ze bang is dat zij ook vroeg of laat gaat vertrekken... Maar haar laten we echt voor geen goud gaan!!

Mn man vertelde vanavond nog van een gezin dat al zoveel honden heeft gehad en die ze zo makkelijk weer doorverkoopt... Daar kan je met je hoofd toch niet bij? Je hecht je toch aan een beestje?? Als iemand hier op de stoep zou staan en 1000 euro bood voor 1 van de honden... 'Ga snel weg! Dacht het niet!!' Die honden zijn van ons en blijven bij ons!

Offline Binkieboertje

• Broedrijp
« Reactie #149 Gepost op: januari 31, 2011, 21:27:30 pm »
Super dat Rafka een nieuw huisje heeft gevonden!! :-* En inderdaad, zelfs 1 van mijn buitenvogeltjes zou ik nooit wegdoen, laat staan Benzy :seestars: