Ze hebben vandaag wel met zn drieën in de speeltuin gespeeld. dwz Feathers alleen en Donder en Bliksem samen. En arme Feathers zoekt aansluiting, maar met name Bliksem (de heks!) accepteert helemaal niks van hem. En hij is nog te jong om voor zichzelf op te komen, dus taait ie dan snel af. Hij kan natuurlijk ook niet vliegen, dus als het mis gaat dondert ie op de grond. Nu gaat het hem redelijk af, hij snapt nu wel hoe hij moet vallen en kan zijn val wat breken. Ik hou ze continue in de gaten, zodat Feathers het niet te zwaar krijgt (met Bliksem, goh wat is ze snel!). Zijn kooi staat tegen de speeltuin aan en hij kan zich daar terugtrekken, maar hij vindt de speeltuin ook wel heeeel leuk. Hij geniet ervan! En soms ging ie vandaag even in zn kooi wat trosgierst eten.
Maar net heb ik zó de schrik gekregen! Donder en Bliksem waren stiekem in de kooi van Feathers gekropen en zaten al zijn snoepgoed op te eten. Het leek of ze nooit meer weg wilden. Ik zag Bliksem loeren op Feathers, dus ik hield ze heel goed in de gaten. Feathers ook, trouwens. En... die slimmerd dacht op een gegeven moment: bekijk het maar, ik ben moe en toen trok hij zich -voor het eerst- terug in zijn slaapzakje! Lieffff!
Donder en Bliksem zijn geluk al snel daarna naar hun eigen huis gegaan. Gauw hun deur op slot gedaan, morgen weer een spannende dag.
Ik denk toch dat Feathers een maatje moet hebben. Zou er nog eentje rondlopen, ipv vliegen...?