Auteur Topic: Donder en Flo, Krieltje en Specs... Wie heeft een man voor Feathers??  (gelezen 34832 keer)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Re: Feathers krijgt een huis, bij Donder en Bliksem. En nu komt Flo bij hem wonen.
« Reactie #165 Gepost op: januari 02, 2012, 23:07:24 pm »
wat leuk dat ze het zo kunnen klaarkrijgen onder hun gevieren  :thumsup:

je hebt geen tv nodig zo  ;)

Offline Lejah

• Super Parrot
Re: Feathers krijgt een huis, bij Donder en Bliksem. En nu komt Flo bij hem wonen.
« Reactie #166 Gepost op: januari 22, 2012, 00:04:36 am »
En hoe gaat het hier?
Zijn ze nog steeds onafscheidelijk?

Offline Joortje

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Vrouw
  • Juke, mijn signaalhond en maatje
« Reactie #167 Gepost op: januari 22, 2012, 14:48:06 pm »
Hallo allemaal -ben een tijdje "uit de lucht" geweest, maar ik ben er weer hoor!

Met een schokkend verhaal over liefde, vriendschap, trouw en bezinning. Hier komt het.

Flo heeft Feathers bedrogen. Met Donder!
Bliksem en Feathers kwamen er gelukkig achter, maar zijn tijdenlang verdrietig geweest. Bliksem stalkt ze nog steeds af en toe...

Nou ja, het komt uiteindelijk neer op de volgende situatie.

Flo woont met Donder in het zakje dat vroeger van Donder en Bliksem was.
Bliksem woont in het zakje dat vroeger van Feathers en Flo was.
Feathers haalde zijn schouders op en woont nu in een nieuwbouwhuis.

Het leuke is wel weer dat Bliksem en Feathers elkaar nu verdragen. Wie weet worden het nog vriendjes?!

Bliksem is erger van slag geweest dan Feathers, maar Bliksem was natuurlijk al veel langer bij Donder. 's-avonds heeft Bliksem echt geschreeuwd... Hartverscheurend! Nu jaagt Donder Bliksem gewoon weg! Harteloos hè?

Maar als je dan naar Flo en Donder kijkt.... echte liefde hoor! Elkaar voeren en samen op onderzoek in de kamer en in de boekenkast...
Wordt het al tijd om een nestkastje neer te zetten, of zijn ze nog te jong vinden jullie?

O ja, donderdag ga ik met allemaal naar Bastiaanse, om te laten seksen, kortwieken en weetikallemaalniet
« Laatst bewerkt op: januari 22, 2012, 14:50:38 pm door Joortje »

Offline willuku

• Net geringd
« Reactie #168 Gepost op: januari 22, 2012, 15:13:35 pm »
Ow wat heftig allemaal!! Gelukkig gaat alles wel goed met de vogeltjes.  :cry: Ik zou ook verdrietig zijn als ik bedrogen werd!!
 :pics:

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #169 Gepost op: januari 22, 2012, 16:18:32 pm »
Wat een leifdesverhaal! Het lijkt wel een Italiaans drama!  :)
Fijn te horen dat alles goed gaat.  ;)

Offline Joortje

• Net zelfstandig
« Reactie #170 Gepost op: januari 22, 2012, 16:20:36 pm »
Jaha, maar.... vind je ze niet wat jong om zo tekeer te gaan :angry:??? Nestkast heb ik maar neergezet en ze beginnen al lekker wilgentakjes klein te maken. Gossie, arme Bliksem :(

Offline Ineke

• Super Parrot
  • Knabbel,Balou, Vaaltje,Sunny en Rikkie.
« Reactie #171 Gepost op: januari 22, 2012, 16:43:16 pm »
hoe oud zijn ze Joortje?
Kan je wachten met dat nestkastje tot je bij Bastiaansen bent geweest?zal dat niet beter zijn?(onrust voor een zwanger kipje)

Offline Joortje

• Net zelfstandig
« Reactie #172 Gepost op: januari 22, 2012, 16:49:10 pm »
Dat is misschien beter, ja, wachten tot donderdag. Zal ik doen. Ga m gelijk weghalen. Flo (de man) is van juni vorig jaar en Donder weet ik niet, maar is nog niet helemaal opgekleurd...

Offline Ineke

• Super Parrot
  • Knabbel,Balou, Vaaltje,Sunny en Rikkie.
« Reactie #173 Gepost op: januari 22, 2012, 17:05:42 pm »
Balou bij mij is nu 5 maanden. het manneke is al volop bezig zijn 1e nestje te maken met Knabbel. Als je het niet tegen kan houden gewoon zien wat er van komen gaat?
maar idd als het even kan na donderdag

Offline Joortje

• Net zelfstandig
« Reactie #174 Gepost op: januari 22, 2012, 17:06:34 pm »
Dat ga ik zeker proberen. Bedankt voor je advies Ien!

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #175 Gepost op: januari 22, 2012, 17:10:49 pm »
Met een nestkastje stimuleer je alleen maar!
Dus ik zou ze sowieso geen nestkastje geven voor hun 1e verjaardag!
Mochten er onverhoopt eitjes komen kan je die altijd nog overleggen in een nestkastje die je dan pas neerzet.

En ik zou ze ook niet zo veel sloopspulletjes geven, want ook dat stimuleert alleen maar! Doe maar speeltjes geven met veel glitters en beleetjes en de takjes pas weer op hun verjaardag ofzo.
Ze vinden takjes en sloppspulletjes wel leuk, maar wij weten wat er gebeurt en ze vinden oom heus wel andere dingen leuk. Het is maar net wat hun mensjes hen geven en aanwennen. En op een gegeven moment is het de natuur. Maar je kan dat heus wel (deels) beinvloeden.

Offline Joortje

• Net zelfstandig
« Reactie #176 Gepost op: januari 22, 2012, 17:41:47 pm »
Dat is natuurlijk ook waar! Ik zal de wilgen weghalen. En de kranten, alleen de boeken wordt een probleem  :)

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #177 Gepost op: januari 22, 2012, 17:57:52 pm »
Dat is natuurlijk ook waar! Ik zal de wilgen weghalen. En de kranten, alleen de boeken wordt een probleem  :)

Je gaat toch zeker niet toelaten dat ze een nestje in jou boeken gaan maken he!  ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #178 Gepost op: januari 22, 2012, 22:11:33 pm »
hoi joor ,fijn je weer te lezen ,ik had je al gemist

zei ik net nog tegen pascal en loes ,dat ik jou al niet meer had gelezen vanaf je hier thuis  bent geweest  :hot:
zeiden die 2 doodleuk ,jaaa dan is het wel jouw schuld als ze niet meer komt  :cry: dus ben ik nog blijer je weer te lezen en met wat een verhaal kom je dan  :o

liefde en bedriegen enzo  :seestars:

Offline lady

• Uit de jeugdrui
« Reactie #179 Gepost op: januari 22, 2012, 22:30:13 pm »
hoi joortje idd lang niet gehoord,
maar je een liefdes spel is niet zo direkt opgelost !