Auteur Topic: Clickeren  (gelezen 60020 keer)

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
Re: Clickeren
« Reactie #285 Gepost op: juli 12, 2006, 11:03:27 am »
Ik zat al wel te denken om hem bijv iets in een bakje te laten gooien.

Hey,

die uitdaging mag je aan gaan met Japie  ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #286 Gepost op: juli 12, 2006, 11:05:54 am »
Hahaha! Kan hij zijn eigen troep opruimen wou je zeggen?
Zovan: Japie doe die beukensnipper op de vloer maar in een bakje!  ;D

Sanco

• Gast
« Reactie #287 Gepost op: juli 12, 2006, 11:15:05 am »
Zovan: Japie doe die beukensnipper op de vloer maar in een bakje!  ;D
;D  :a036:

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #288 Gepost op: juli 12, 2006, 11:50:49 am »
Zovan: Japie doe die beukensnipper op de vloer maar in een bakje!  ;D

Ik bedoelde eerder de aandacht van Japie op bakjes. Op de een of andere manier vindt Japie dat bakjes altijd op de grond gegooid moeten worden  ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #289 Gepost op: juli 12, 2006, 11:58:59 am »
Oh ja dat is waar!  ::) Ik heb daar ervaring mee!  :angry:

Japie met bakjes clickeren is dan wel wat voor ver gevorderde.  ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #290 Gepost op: juli 17, 2006, 10:33:46 am »
Ja iets in een bakje gooien staat op die DVD die ik had gekocht om je gaai truukjes te leren. Als je het ze zelf ziet doen lijkt het heel makkelijk maar volgens mij valt dat nog best tegen! Maar het is wel een goeie! :thumsup: Ik ga dat vanavond nog eens even bekijken. Dan laat ik je nog wel weten waar je moet beginnen.

Heb je heel toevallig nog kans gehad om te kijken?

Gr Corina

Sanco

• Gast
« Reactie #291 Gepost op: juli 17, 2006, 10:44:05 am »
Heb je heel toevallig nog kans gehad om te kijken?

Gr Corina

Ja! Ik stond gisterenavond onder de douche en ik moest ineens aan je denken!  :)  Maar toen was het te laat om de dvd nog op te zetten. Ik zal even voor je kijken vanavond dan heb ik de tijd ervoor. Ik heb zelf al een beetje geprobeerd te oefenen met Tony, maar die ging zwaar aan de haal met de sleutel, niet van plan hem nog los te laten. Kleine stouterd! Maar goed vanavond breng ik verslag uit oke??

Cosch

• Gast
« Reactie #292 Gepost op: juli 17, 2006, 10:50:14 am »
 ;D  ;D

Perfect. Dank je!

Ikben bang dat ze hier hetzelfde doen als Tony.  ;D  ;D

Gr Corina

Sanco

• Gast
« Reactie #293 Gepost op: juli 17, 2006, 10:58:56 am »
Ja ik ben benieuwd hoe ze reageren! Eerst moest Tony niets weten van de sleutel, maar nadat hij elke keer een pitje kreeg als hij er maar een klein tikke met z'n snavel tegenaan gaf werd hij ineens heel enthousiast. Iets té dus...  ;D  En hij liet hem af en toe wel los, als ik het bakje hem voorhield, maar ik denk dat hij zelf de logica er niet van begrijpt en geen lol erin heeft ofzo..  ::)

Cosch

• Gast
« Reactie #294 Gepost op: juli 17, 2006, 11:24:58 am »
Ik denk dat als je het bakje voorhoud dat dat al een stap te ver is. Dan doe jij dus het werk, terwijl hij het eigenlijk moet doen om dat zaadje te 'verdienen'. En dan willen ze er ook meer voor doen.
Volgens mij moet je op een of andere manier voor elkaar krijgen dat hij zelf naar het bakje loopt. Misschien wel een keer voor doen ofzo??  ???

Volgens mij kunnen de vogels het van Daphne (tommy) ook. Ben benieuwd hoe die het geleerd hebben!

Gr Corina

Sanco

• Gast
« Reactie #295 Gepost op: juli 17, 2006, 11:30:34 am »
Ik denk dat als je het bakje voorhoud dat dat al een stap te ver is. Dan doe jij dus het werk, terwijl hij het eigenlijk moet doen om dat zaadje te 'verdienen'. En dan willen ze er ook meer voor doen.
Volgens mij moet je op een of andere manier voor elkaar krijgen dat hij zelf naar het bakje loopt. Misschien wel een keer voor doen ofzo??  ???

Volgens mij kunnen de vogels het van Daphne (tommy) ook. Ben benieuwd hoe die het geleerd hebben!

Gr Corina

Ja nu je het zegt denk ik inderdaad dat het daar mis is gegaan. Ik wilde alleen zo laten zien hoe het moest maar ik kan me voorstellen dat Tony dat niet begrijpt. Hij moet het inderdaad zelf doen. Hmm.. Nog een punt ter verbetering voor vanavond  ;D.
Ja ik hoop dat Daphne dit leest, misschien heeft zij nog tips?

Tommy

• Gast
« Reactie #296 Gepost op: juli 17, 2006, 11:49:10 am »
Ik deed t ook zo hoor ;) Bakje ervoor en als ze lieten vallen belonen. Alleen moet je daarna onderscheid maken tussen IN en NAAST t bakje ;D De ene keer dus t bakje eronder en dan er weer naast zodat hij ernaast valt...dat levert geen beloning op. Het kan even duren...maar als ze t door hebben is t klaar en dan kun je t bakje steeds verder weg zetten en zal hij er naartoe lopen :a036: Hou t iig kort en zorg dat je stopt als t nog leuk is...ook al is dat na 1 of 2 keer ;)

Guano kan nu :
geld in de spaarpot doen (hij heeft zn eigen varken al ;D )
basketballen
ringen om een stok doen
en 4 stapelbekers inelkaar zetten :a036:

Hij leert steeds sneller :thumsup: Dat met die ringen hoefde ik alleen maar een keer voor te doen en de bekers aan geven en zeggen doe er maar IN :) Bij Tommy zijn we nog op t punt van in en naast t bakje ::) ;D Maar ik wissel af met bv een beker en een lepeltje enzo...dat vindt hij leuk en zo krijgt hij t naar mijn idee eerder door zonder dat t vervelend wordt :)

Sanco

• Gast
« Reactie #297 Gepost op: juli 17, 2006, 12:00:49 pm »
kijk, daar kunnen we wat mee! Tony is al zo ver dat hij snapt als ik zeg: Pak de sleutel maar. het probleem is dus dat hij hem pakt en niet meer loslaat  ;D  maar vanavond gaan we weer effe lekker aan de slag! Bedankt voor je tips!

Cosch

• Gast
« Reactie #298 Gepost op: juli 17, 2006, 12:02:22 pm »
Bakje ervoor en als ze lieten vallen belonen. Alleen moet je daarna onderscheid maken tussen IN en NAAST t bakje ;D De ene keer dus t bakje eronder en dan er weer naast zodat hij ernaast valt...dat levert geen beloning op.

:CENS
Je stimuleert ze zo nog wel om het goede te doen. Door ze na te laten denken van: Ohh waarom krijg ik nu niks???

Nu ben ik wel heel nieuwsgierig hoe de DVD zegt dat het moet!  :)

Sanco

• Gast
« Reactie #299 Gepost op: juli 17, 2006, 12:11:34 pm »
:CENS
Je stimuleert ze zo nog wel om het goede te doen. Door ze na te laten denken van: Ohh waarom krijg ik nu niks???

Nu ben ik wel heel nieuwsgierig hoe de DVD zegt dat het moet!  :)

Hahaha dan moet je nog wel even wachten! Tenzij er iemand is die thuis zit en de dvd ook heeft. Volgens mij is het één van de eerste filmpjes.