Auteur Topic: ik weet het niet meer hoor  (gelezen 15510 keer)

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik weet het niet meer hoor
« Reactie #90 Gepost op: september 02, 2005, 22:33:10 pm »
Haha, nee ik bedoelde wat er stond.. Ik heb zelf gemerkt dat overzetten op Harrisons pellets v

coco

• Gast
« Reactie #91 Gepost op: september 03, 2005, 15:07:32 pm »
die sunshinedruppels horen die zo dik te zijn??ik krijg het er bijna niet uit?? (tstaat in de koelkast) :CENS

coco

• Gast
« Reactie #92 Gepost op: september 05, 2005, 08:45:33 am »
oeps sorry cosh :-* bedankt voor de tip beb het trouwens geprobeert maar hij vind het niet lekker en smeert het de hele kooi door want hij gaat er met zijn snavel door en ik heb alles er onder zitten incl de kast, raam enz haha

Cosch

• Gast
« Reactie #93 Gepost op: september 05, 2005, 10:16:56 am »
die sunshinedruppels horen die zo dik te zijn??ik krijg het er bijna niet uit?? (tstaat in de koelkast) :CENS

Nee, dat flesje moet je warm maken, zodat de druppels dun worden en dan kun je met het pipetje de druppels tellen!
En het moet een 'vast' iets worden. Dus als hij de kast en raam onder spettert, doe je iets niet goed!
Het moet niet waterig zijn ofzo!

Gr Corina

coco

• Gast
« Reactie #94 Gepost op: september 05, 2005, 13:32:51 pm »
moet ik nadat ik ze heb warm gemaakt weer in de koelkast zetten dan?? :CENS ja sorry hoor ben een doos :) ik had er trouwens niet echt een waterige substantie van gemaakt het is wel vast maar hij vertikt het gewoon hoe is dat afgelopen met die mw met die kakatoe want die at toch helemaal niets meer??? is dat nog goed gekomen?? ben nl zelf gister begonnen met helemaal overgaan en coco wil het niet heb al bericht van loes terug gehad en zij zegt ook van doorzetten en evt wat zaad geven savonds maar heeft hij dan niet gewonnen??en zo niet hij mag toch ook niet met een lege krop de nacht in (hij heeft gister ook al niets gehad??? bah wat wordt je hier onzeker van zeg ik zei ook al tegen loes dat het volgens mij net is als je van een zak friet met mayo op een salade zonder dressing overstapt haha(hij krijgt normaal xtra-vital superpremium zit van alles in rozijn allerlei zaden enz en het ruikt lekker)kan me indenken dat coco denkt BAH die droge koekbrokken krijg er de hik van  :)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #95 Gepost op: september 06, 2005, 15:01:49 pm »
Het komt allemaal goed Belinda! Hoe staat het er nu mee? Nog geprobeerd wat minder pellets in het bakje met wat druppels vruchtesap erover? Als ie eenmaal eet zou ik verder geen zaad meer geven, dan gaat ie in

Cosch

• Gast
« Reactie #96 Gepost op: september 06, 2005, 16:48:59 pm »
moet ik nadat ik ze heb warm gemaakt weer in de koelkast zetten dan?? :CENS ja sorry hoor ben een doos :) ik had er trouwens niet echt een waterige substantie van gemaakt het is wel vast maar hij vertikt het gewoon

Ja je kunt het gewoon in de koelkast zetten. En elke keer als je het gebruikt dan moet je het flesje even in heet water zetten zodat het weer vloeibaar is!

Gr Corina

coco

• Gast
« Reactie #97 Gepost op: september 08, 2005, 23:45:51 pm »
jJOEPIEEEEEEEEEEEEEEE!!!! niet te geloven jongens ik heb het voor elkaar coco zit aan de harrisons heb jullie raad opgevolgd en het is gelukt :-* ik heb trouwens de pellets eerst gestampt(ja je moet toch wat proberen) en heb in plaats van vructensap er een fijn gesneden stukje sinnaasappel door gedaan en jaa hoor het bakje ging leeg dus nu doe ik s'morgens ong 25 brokjes(gaat hellemaal op hoor) en s

Tommy

• Gast
« Reactie #98 Gepost op: september 08, 2005, 23:59:32 pm »
Wat goed van je! :-*
Gefeliciteerd hoor  ;)

Cosch

• Gast
« Reactie #99 Gepost op: september 09, 2005, 08:41:58 am »
Wat goed zeg.  :thumbsup:
Zo zie je maar weer. Gewoon doorzetten en eigenwijzer wezen!
Goed gedaan joh!
Je zult zien dat hij zich eerst helemaal klem gaat eten aan de harrisons. Maar daarna kun je het langzaam gaan afbouwen tot precies de goede hoeveelheid brokjes.

De juvenile zal hij nu ook gaan eten hoor. Of gaat dat al beter?

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #100 Gepost op: september 09, 2005, 12:50:54 pm »
 :thumbsup: Ja, nou gaat ie vreten, echt vreten... :)

coco

• Gast
« Reactie #101 Gepost op: september 14, 2005, 01:44:46 am »
hij eet idd behoorlijk veel maar ik laat hem maar het is voor ons allebei wel wennen maar ben al heel erg blij dat hij ze eet  ::). nou met die juvenil gaat het nog niet goed hoor hij gooit de bolletjes op de grond en op de lepel lukt het ook al niet heb al gemengd met stukjes sinaasappel enz zou ik het ook door de brinta kunnen doen ? of door iets anders wat die lekker vind? of is de werking dan minder?wat kan ik anders nog eens proberen? :CENS