Auteur Topic: Hoe maak ik mijn 7 maanden oude Timneh Tam???  (gelezen 19680 keer)

Patyar

• Gast
Re: Hoe maak ik mijn 7 maanden oude Timneh Tam???
« Reactie #30 Gepost op: juni 15, 2005, 16:03:09 pm »
Chanel bijt aan dr nagels soms wat doe ik daar aan???

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #31 Gepost op: juni 15, 2005, 16:43:12 pm »
Dat is van onzekerheid en kun je verder weinig aan doen, behalve: afleiden!  ;) Je hebt natuurlijk een erg bange vogel en die moet dus een stuk zekerder en lekker in dr vel komen te zitten... ;)

roodrunner

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: juni 15, 2005, 16:57:48 pm »
Hallo ik heb haar aangeraden om er een wc rolletje in te doen.Voor afleiding en ze gaat nu een touw halen met hout en ander grondbedekking ik heb haar afgeraden om haar gaai wegtedoen want dat is het hek van de dam nu is ze aan het nagelbijten heb haar aangeraden de vogel te sproeien met handwarm water zodat ze moet gaan poetsen.ook hadden ze bij rentenaar gezegd dat de gaai makkelijk bij een ander kon nou daar ben ik het niet mee eens.Omdat de ene er al 3 jaar is daar kan je niet zomaar een gaai bijzetten.ook gaat de kooi even in een rustige hoek en als ze weggaat zet ze de t.v aan.weet je dat papagaaien gek zijn op tekenfilm,s. ook heb ik aangeraden de thimmy even niet naast de andere te zetten omdat ze nog niet getest is op ziektes.ze doet erg haar best ook heb ik haar verteld over het negeren als ze wat doet.als je daar op reageert dan beloon je het verkeerde gedrag.ik zelf ben niet voor pinda,s ik geef de mijne rozijntje klein maar ze genieten.Het is een lange weg maar ik zie wel hoop.Wat ik haar nu gaat aanleren is het benaderen op een rustige manier we zijn op weg.  oja even rentenaar nog gebeld hihihihi >:D

miekje

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: juni 15, 2005, 17:10:21 pm »
  oja even rentenaar nog gebeld hihihihi >:D

vertel! vertel! wat zei ie allemaal??
Ben zo nieuwsgierig hoe hij reageerde op dit verhaal!

roodrunner

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: juni 15, 2005, 17:22:01 pm »
 >:( gloeiende dit gaat hard tegen hard hij beweert geen wildvang te hebben jawel die staan achterin.De babytjes staan niet meer in de winkel maar bij ger thuis er zijn er 2 roodstaartjes.nu heb ik wel een kakatoe gehad maar dat neem niet weg dat ik nu niets meer zie of zeg :-X de kakatoe is gezond en ja tegen wildvang is weinig te doen HET MAG van minister veerman teken dan ook de mail tegen hem.op het moment ben ik >:D maar ik heb het hoofdkantoor gebeld en melding gedaan over deze voorvallen. maar moet er zaterdag heen naar een andere zaak van hem ....Hij kan beter wegwezen want ik ben instaat om hem een megadreun te verkopen >:( Even mezelf tot rust roepen als je daar een gaai koopt niet doen     ik heb geluk met de kakatoe gehad is gezond maar ik laat me niet en nooit omkopende :-X dus er is weer wat op komst geloof dat ik even martijn van sbs bel hihihihi en tros radar ook ben het spuugzat dit gedonder

miekje

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: juni 15, 2005, 17:24:41 pm »
Goedzo!!  :thumbsup:
Parkieten-land forum power!!!!!  ;D

dylantjuh

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: juni 15, 2005, 17:26:23 pm »
Ben net thuis zie een item over timneh,heb er zelf 21 jaar geleden ook een gehad [geweldige prater en zanger uiteindelijk.
Het is toch wel een probleem als je de leeftijd niet bij benadering kan vaststellen,wannt persoonlijk denk ik dat je pas dan
een plan kan trekken qua benadering,met die van mij kon ik uiteindelijk echt alles doen maar dit heeft wel plm een half jaar geduurd.
Dit was een vogel van bijna twee jaar,dus als je de leeftijd weet vermeld dit svp,misschien kan ik je eventueel verder helpen.
vrg.

Even voor mijn vader gedaan, hij snapt er niks van :(

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #37 Gepost op: juni 15, 2005, 17:28:51 pm »
Toevallig las ie over deze timneh in dat topic over Rentenaar en het is dus niet gek dat hij daar op reageerde meneertje.. :P  Hoe kan hij nou weten dat er een topic over is...

dylantjuh

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: juni 15, 2005, 17:48:33 pm »
nou hij zei het tegen mij . en toen jij dat deed met hier.. toen zei die ja die bedoelde ik hahahaha

Patyar

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: juni 15, 2005, 17:49:00 pm »
Ow Wat zei die Kees??? (eigenaar rentenaar). Ook wij hebben geluk gehad met Coco, komt daar ook vandaan was ook wildvang.

roodrunner

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: juni 15, 2005, 18:08:01 pm »
aande ogen kan je zien of het om een jonge gaat of niet chanel heeft lichte ogen maar de mijne ook en die is ouder als 7 mnd kan ik je zeggen :CENS

roodrunner

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: juni 15, 2005, 18:12:01 pm »
Hallo loes de rentenaar weet van deze topic af en is ook lid volgens mij onder een andere naam  :-X heb ik dat weer maar goed hij weet dat ik in de klins gaat met hem

miekje

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: juni 15, 2005, 18:13:14 pm »
oh dat is fijn!
Haha, maar dan weet hij gelijk hoe wij over zijn manier van met vogels omgaan denken!  :thumbsup:

Nanda

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: juni 15, 2005, 18:15:31 pm »
ik vindt het wel laf hoor dat je onder een andere naam inlogd. Dit geeft in elk geval wel aan dat ie niet staat voor zijn zaak. Anders verdedig je je met hand en tand.
Net als die meneer van Insulinde, die komt tenminste voor zijn zaak op. dan heb je volgens mij weinig te verbergen ;)  ( alhoewel we weinig meer van hem horen)

miekje

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: juni 15, 2005, 18:20:07 pm »
ik vindt het wel laf hoor dat je onder een andere naam inlogd. Dit geeft in elk geval wel aan dat ie niet staat voor zijn zaak. Anders verdedig je je met hand en tand.

Helemaal me eens!
Net alsof hij er zo stiekem achter probeert te komen hoe andere over hem denken, nou als hij dat wil dan moet hij mar goed de onderwerpen over zijn winkel lezen!   >:D