Auteur Topic: Hoe maak ik mijn 7 maanden oude Timneh Tam???  (gelezen 19760 keer)

maine

• Gast
Re: Hoe maak ik mijn 7 maanden oude Timneh Tam???
« Reactie #90 Gepost op: juni 16, 2005, 23:06:52 pm »
hier germaine weer ik heb een probleem geloof ik. ik had de kooi dus open en ik loop naar de kooi om het aan te raken de kooi bedoel ik vliegt de gaai eruit wat moet ik nou doen als ik in de buurt komt wordt ie hysterisch wat moet ik nou doen hij ik heb zijn kooi bij hem gezet en nou hopen dat hij erin gaat

roodrunner

• Gast
« Reactie #91 Gepost op: juni 16, 2005, 23:09:24 pm »
ik kreeg van kees van de rentenaareen kooi mee dat was voor een baby roodstaart of een parkiet niet voor een kakatoe.Heb thuis gelijk een grotere kooi neergezet en er een natuurstok laag inge
zet nu gaat ze klimmen en morgen komt de grote kooi.Maar een advertentie van papagaai met gratis kooi ja kooi nou zeg maar kooitje Het is niet de bedoeling dat je gelijk een giga grote kooi aanschaf maar ik zeg altijdt Laat de kooi meegroeien koop je een volwassen gaai ja dan is het anders natuurlijk P.S tommy we vullen ons aardig aan he met de antwoorden :thumbsup:

roodrunner

• Gast
« Reactie #92 Gepost op: juni 16, 2005, 23:14:33 pm »
 geen paniek en laat je angst niet merken pak een badlaken wissel die om je hand en arm ga naar de gaai rustig praten en hou het tegen zijn borst druk zachtjes en zeg op je andere hand hou je boven zijn kop dan gaat ze bukken niet bang zijn handoek tegen haar borst langzam drukken en op zeggen niet te hoog houden gooi de handoek niet over hem heen . laat het me weten

maine

• Gast
« Reactie #93 Gepost op: juni 16, 2005, 23:16:38 pm »
hey roodrunner ik heb hem ook vanachter de winkel in de linkerhoek ik heb trouwens kees van rentenaar ook gebeld
maar heb jij je gaai daar ook vandaan dan en wat moet ik nou doen met baloe die nu los is

maine

• Gast
« Reactie #94 Gepost op: juni 16, 2005, 23:21:20 pm »
ik vind het wel dood eng wat als hij gaat schreeuwen moet ik hem dan met rust laten heb ik weer

roodrunner

• Gast
« Reactie #95 Gepost op: juni 16, 2005, 23:27:48 pm »
niet je angst laten merken want dat onthouden ze een handdoek om je hand of arm en erop af laat hem maar schreeuwen eropaf in de kooi en dan niets meer zeggen en morgen avond gewoon weer de kooi open ik blijf wakker ik wil weten of het lukt kom op >:(

roodrunner

• Gast
« Reactie #96 Gepost op: juni 16, 2005, 23:37:26 pm »
en lukt het

maine

• Gast
« Reactie #97 Gepost op: juni 16, 2005, 23:41:28 pm »
het is gelukt hoor zit nog een beetje na te shaken wat vind ik dat zielig zeg dat gescheeuw kan wel :'( ik vindt het zo jammer dat ie niet bergrijpt dat ik het goed bedoel

roodrunner

• Gast
« Reactie #98 Gepost op: juni 16, 2005, 23:42:35 pm »
 :thumbsup:heel goed hoe heb je het gedaan dat svhreeuwen is paniek

maine

• Gast
« Reactie #99 Gepost op: juni 16, 2005, 23:45:53 pm »
het is gelukt hoor zit nog een beetje na te shaken wat vind ik dat zielig zeg dat gescheeuw kan wel :'( ik vindt het zo jammer dat ie niet bergrijpt dat ik het goed bedoel

roodrunner

• Gast
« Reactie #100 Gepost op: juni 16, 2005, 23:48:20 pm »
dit zal nog wel eens gebeuren maar doorzetten hoe hard het ook klinkt als je nu opgeef is het geen vrolijke vogel dus morgen weer de kooi open leg een stok uit de natuur boven
op wel schoonmaken met die stok kan je ook op of af aanleren met een handdoek of een mouw eromheen net wat tommy zeg weet wel een gaai kan denken als een kind van4a5 jaar nu niet naar hem gaan kijken hij heeft nu rust nodig oke

roodrunner

• Gast
« Reactie #101 Gepost op: juni 16, 2005, 23:52:21 pm »
hoe heb je het gedaan en waar woon je ongeveer wil graar deze vogel nader bekijken

roodrunner

• Gast
« Reactie #102 Gepost op: juni 16, 2005, 23:56:45 pm »
en wat zei de rentenaar als ik vragen mag en hoe heb je de gaai in zijn kooi gekregen wil ik graag weten en ja de wildvang zit daar achterin erg hoor

roodrunner

• Gast
« Reactie #103 Gepost op: juni 17, 2005, 00:07:20 am »
wil je me aun even vertellen hoe het is ik hoor niets van je wil het graag weten

maine

• Gast
« Reactie #104 Gepost op: juni 17, 2005, 00:11:17 am »
het gaat constant niet goed met verzenden ik krijg pas veel later door dat hij verzonden is