je mag denken wat je wilt, ik heb er alles aan gedaan, ik heb het zelfs in mijn eigen mond gedaan om te laten zien, maar ze heeft gisteren er wel aan gezeten maar niet gegeten, en vandaag raakte ze het totaal niet aan, ik gaf haar zelfs eentje en die smeet ze gelijk weg en schude met haar kopje van nee.
ik heb er sap overheen gedaan van druiven wat ze erg lekker vind, maar nog moet ze er niks van hebben, toen heb ik het met haar voer gemengd en ook dat liet ze staan.
Ja, ik ben niet zo hard, ik laat mijn beestje geen honger lijden, ze heeft vanaf vanmorgen half 7 tot vanavond 20:00 uur niks gegeten, en nou is het voor mij genoeg. ik ga haar niet langer iets op dwingen wat ze helemaal niet lust.
dan kun je zeggen dat ik een probleem heb of dat het aan mij ligt en dat ik toegevelijk ben, dan zij het maar zo.
ik dwing mijn vogel niet tot iets wat ze niet lekker vindt, want dat zie ik zo, het is gewoon puur dwingen wat je doet.
nee, sorry, dat hoeft voor mij niet. ik heb genoeg geprobeert, ze moet het niet dus dan accepteer ik dat.