Auteur Topic: happy bird pellets  (gelezen 17827 keer)

Cosch

• Gast
Re: happy bird pellets
« Reactie #120 Gepost op: augustus 04, 2005, 21:58:47 pm »
Hier is Hooimeijer niet heilig. Je hebt meer medestanders dan je denkt hoor!  ;D
Maar Reina, ik hoop dat je de goed bedoelde adviezen kunt waarderen want we willen tenslotte alleen maar het beste voor de papegaai!

Gr Corina

Reina

• Gast
« Reactie #121 Gepost op: augustus 04, 2005, 22:07:58 pm »
tuurlijk kan ik het waarderen ;) en veel van die adviezen doe ik wel iets mee.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #122 Gepost op: augustus 05, 2005, 00:30:04 am »
Ik ben vanavond niet geweest en lees dus nu alles wat er gepost is even over. Reinaatje, ik heb nergens in onze adviezen en meningen(sinds je weer over jouw beslissing begon)  de naam Hooimeijer zien staan hoor..  :) Jij komt met Hooimeijer aandragen. Een hoop van onze meningen en adviezen zijn gewoon uit ervaring met manipulatie van je papegaai. Die heeft in de gaten dat hij met bang gedrag een hoop bereikt...  ;)

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #123 Gepost op: augustus 05, 2005, 09:34:06 am »
neem bv mijn geloof, ik ga toch ook niet zeggen tegen jullie dat je daar in moet geloven en er op door blijven gaan en kwaad word als iemand hier niks van wil weten. zo werkt dat niet. laat iedereen in zijn waarde. iedereen moet dan wat hij/zij belangrijk vind.

Ik begrijp hier weinig meer van, Reina, jij was degene die er ineens weer over begon, toen Koko zijn verhaal aan het vertellen was over de pellets  ???

En dit forum heeft meer tegenstanders dan medestanders wat Hooimeijer betreft, maar deze discussie ging over pellets eten, ik heb geen Hooimeijer zien staan.
Hier is het zeker geen heilige, maar naar mijn idee, wel iemand met enkele prima idee

Reina

• Gast
« Reactie #124 Gepost op: augustus 05, 2005, 09:49:52 am »
ik ben niet over hooimeijer begonnen hoor, het was een reactie op een volgende bericht zie hieronder. dus ga mij niet de schuld geven. het was enkel een reactie op een bericht. want ben dat over hooimeijer een beetje beu aan het worden.
Citaat
Inderdaad het is het probleem van de papegaai (Hooimeijer  ) En daarom moet je er ook niet aan toegeven want dan word het een probleem van jou!

Mooi voorbeeld van die stangen. 

Gr Corina

en voor alle duidelijkheid, ik geef niet alles toe. alleen die keer met de pellets. maar verder niks.
jullie gaan gelijk denken na de pellets dat ik alles maar toegeef. maar dat is niet zo. ik voed haar net zoals ik een kind opvoed.
dus ga gelijk niet in de oordeel treden na dat gedoe over de pellets dat ik gelijk met alles zo doe. want dan komen jullie heel bedrogen uit.

Cosch

• Gast
« Reactie #125 Gepost op: augustus 05, 2005, 10:13:37 am »
Oei Ik heb het gedaan dus!  :-[
Ten eerste had ik het helemaal niet tegen/over jou. En ten tweede was het een beetje plagen naar Boudewijn omdat hij een theorie van Hooimeijer uitlegde! Dat omdat hij geen voorstander van Hooimeijer is!

Nou ik kan met zekerheid zeggen dat ik niemand, incl jou probeer om te turnen naar Hooimeijer. Ben er zelf niet eens!  :) Je moet helemaal zelf weten wat je met je papegaai doet! Maar open staan voor andere ideeen kan geen kwaad!

Gr Corina

Reina

• Gast
« Reactie #126 Gepost op: augustus 05, 2005, 10:22:44 am »
nee, dat kan zeker geen kwaad, ik sta er zeker voor open, maar ik hou er niet van als mensen een advies opdringen ook al is het niet hun bedoeling. het gaat erom dat je als je advies geeft aan iemand dat je dan niet kwaad of terleurgesteld ben dat die andere persoon die advies niet wil ( dat wil zeggen op die manier moeten doen )
alle tips en adviezen zijn welkom, maar iedereen moet zelf weten wat ie ermee doet. zonder dat iemand zich hier boos of terleurgesteld wordt. tenslotte ligt de uit eindelijke beslissing bij die persoon die om advies vraagt of ie die advies van andere wel geschikt vind en er goed bij voeld.
ik hoop dat jullie het snappen wat ik bedoel.

ik vindt het hier harstikke gezellig en ik wil het natuurlijk ook zo houden. ik had gisteren echt het idee om hier te stoppen en weg te gaan. :'(

Cosch

• Gast
« Reactie #127 Gepost op: augustus 05, 2005, 10:36:10 am »
het gaat erom dat je als je advies geeft aan iemand dat je dan niet kwaad of terleurgesteld ben dat die andere persoon die advies niet wil ( dat wil zeggen op die manier moeten doen )

Maar er is helemaal niemand kwaad of teleurgesteld dat jij je eigen weg gaat! Ik snap niet waar je dat vandaan hebt!
Ik heb het hele topic nog es terug gelezen, maar overal zie ik: Reina, ik respecteer je mening. Reina als jij dat zo voelt moet je dat doen, enzovoorts enzovoorts.
???  ???
Maar je kunt niet verwachten dat niemand zn mening meer geeft als jij zegt dat je die niet wil.  ;)

Gr Corina

Koko

• Gast
« Reactie #128 Gepost op: augustus 05, 2005, 10:44:19 am »
Oei Ik heb het gedaan dus!  :-[
Ten eerste had ik het helemaal niet tegen/over jou. En ten tweede was het een beetje plagen naar Boudewijn omdat hij een theorie van Hooimeijer uitlegde! Dat omdat hij geen voorstander van Hooimeijer is!

Ja en dat had ik al bedacht voor ik van de beste man af wist, want het was in mijn ogen het beste voor Koko ;D

Groetjes
Boudewijn

Cosch

• Gast
« Reactie #129 Gepost op: augustus 05, 2005, 10:48:30 am »
Ja inderdaad daarom. Maar mn grapje is niet helemaal overgekomen. Blijkbaar!   :-[

Gr Corina

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #130 Gepost op: augustus 05, 2005, 10:56:59 am »
Maar er is helemaal niemand kwaad of teleurgesteld dat jij je eigen weg gaat! Ik snap niet waar je dat vandaan hebt!
Ik heb het hele topic nog es terug gelezen, maar overal zie ik: Reina, ik respecteer je mening. Reina als jij dat zo voelt moet je dat doen, enzovoorts enzovoorts.
???  ???
Maar je kunt niet verwachten dat niemand zn mening meer geeft als jij zegt dat je die niet wil.  ;)

Gr Corina

Ik heb het ook terug gelezen, ik zie het ook niet.
Wat ik terug vind is dat Koko met zijn probleem meningen vraagt over wat hij zou kunnen doen met de pellets, die hij krijgt.
Naar mijn idee rakel je het zelf weer op Reina, er werd gepraat over Koko's probleem, niet over jou en je gaai.  ???

En op jouw bericht, daar mag iedereen op reageren toch? We hebben het er al vaak over gehad, dat dat geen aanvallen is, of wat dan ook.
Ik vind niet dat hier zonder respect naar elkaar toe gereageerd wordt, integendeel zelfs.
Dus laten we het rusten, dan kunnen we weer terug maar Koko en de (hopelijk) pellet etende gaaitjes, en mijn mini probleempje  :-[

:-* :-* :-*

Cosch

• Gast
« Reactie #131 Gepost op: augustus 05, 2005, 11:07:56 am »
Precies Janina. Hoog tijd om weer over de pellets te praten!  :-*

Gr Corina

Reina

• Gast
« Reactie #132 Gepost op: augustus 05, 2005, 11:10:58 am »
sorry, maar ik voel mij wel iedere keer aangevallen.
want er wordt vaak gezegt dat mijn grijsje mij in de maling neemt en of ik alles maar toegeef. dus lees het even goed. dan begrijp je ook wat ik bedoel. niemand kan over iemand oordelen of ie zijn/haar gaaitje goed of niet goed opvoed.
dat wil ik ermee zeggen.
en verder ga ik hier niet meer op in. heb er helemaal geen zin meer in.

Koko

• Gast
« Reactie #133 Gepost op: augustus 05, 2005, 12:21:42 pm »
Ja inderdaad daarom. Maar mn grapje is niet helemaal overgekomen. Blijkbaar!   :-[

Gr Corina

bij mij wel hoor :)

Groetjes
Boudewijn

Wickingh

• Gast
« Reactie #134 Gepost op: augustus 05, 2005, 22:28:12 pm »
Hooimeier  :-X
Eigenwijs  :-X

:-X :-X :-X :-X