Tsja, als je zo'n ervaring als Eric hebt dan kijk je er toch wel anders tegen aan. Dat zou iedereen toch hebben lijkt me?

Dit wil natuurlijk niet zeggen dat Hooimeijer slecht is, maar om nou zo tegen Eric in te gaan? Hij liegt vast niet

. Het is gewoon niet zo zwart wit volgens mij.
Ik vind dat Hooimeijer veel goede dingen bereikt voor de vogels en baasjes hier in Nederland. En het zal vast groeien...ik denk toch dat er over een aantal jaren meer mensen zijn die kunnen helpen met gedragsproblemen of opvoeding, zonder dat ze dierenarts zijn. Want dat vind ik dus wel een goede zaak...trek die 2 dingen meer uitelkaar, dat voorkomt volgens mij situaties als die van Eric. Tenslotte ga ik ook niet met mn hond naar de dierenarts voor een gedragsconsult, maar naar een zeer betaalbare en leerzame hondencursus. Slechte vergelijking dus Els

Trouwens Jefta...volgens Hooimeijers eigen prijslijst vraagt hij meer dan 30 euro per uur hoor

Gedragsconsult was 150 stond erop Maar de onderzoeken vond ik opzich weer meevallen.
Verder vind ik eigenlijk dat je er nooit een merk voer aan mag hangen. Hoe goed dat merk ook is. Blijf de dingen nou meer los van elkaar zien en aanbieden. Advies oke! Maar volgens mij gaat het hier iets verder dan advies

Hooimeijer zal vast net quitte draaien, maar dat wil nog niet zeggen dat hij een baasje direct vitamine injecties of voer hoeft aan te smeren. Dit soort dingen kunnen het denk ik voor sommige te duur maken. Zou toch niet best zijn als je alleen met je hond mag trainen als je eerst bepaald voer moet geven en weet ik wat voor extra dingen moet laten doen.

Maar ja, misschien komt dit ook doordat het nog vrij nieuw is

. Nu is het Hooimeijer die alles aanbied en hij gelooft natuurlijk in zijn dingen...straks zijn er misschien meer verschillende ? Met ieder hun eigen ding? De cursussen en papegaaiendagen zullen daar vast het begin van zijn, maar voor het zover is vind ik het een beetje te commercieel en zijn er naar mijn idee te veel verstrengelingen.
Mijn mening is dus...het is niet zo zwart wit.