Auteur Topic: bont boertje en grijze roodstaart  (gelezen 5554 keer)

Aaranâ„¢

• Gast
Re: bont boertje en grijze roodstaart
« Reactie #30 Gepost op: oktober 12, 2005, 12:41:21 pm »
Oja, en 100% zeker weten doe je nooit, ik weet wel dat ze hem bij mij niet snel mee kregen :)

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #31 Gepost op: oktober 12, 2005, 20:09:32 pm »
vraag ook meteen of je haar ten alle tijden mag bezoeken als het niet mag dan zal het wel een handelaar zijn

jokesfokes

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: oktober 12, 2005, 23:04:43 pm »
 :) mag ik me ff voorstellen als de nieuwe eigenaar van coco de bonte boer :thumbsup:

Ik stond even versteld om hier de verhalen te lezen hahaha was paar dagen niet op het forum geweest.
Ik hoop dat maika ook een goed baasje krijgt, zo zonde voor zo'n mooi beestje, ondanks hij me niet zo leuk vond hehehehe

Aaranâ„¢

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: oktober 13, 2005, 00:01:17 am »
Gefeliciteerd met je aankoop!
En denk eraan, dier moet elke dag eten, 1x vasten is slecht voor de krop!  :'(

jokesfokes

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: oktober 13, 2005, 00:11:13 am »
ja uiteraard die word ie echt wel lekker verwend :thumbsup:

Wickingh

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: oktober 13, 2005, 00:28:04 am »
Ik houd er niet zo van, ik hoop niet dat je hebt gereageerd op iemand die geboden heeft op je adv.
Ik zeg je nu al meteen, ik vind dat mensen die bieden op iets dat leeft het dier niet waard!

Hai Natacha,

waarom niet  ??? Er is in principe niets mis mee, de meeste vogels zijn zo in mijn bezit gekomen en mijn liefde voor mijn vogels is er echt niet minder om,

??? g Frank

Aaranâ„¢

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: oktober 13, 2005, 00:58:33 am »
Hai Natacha,

waarom niet ??? Er is in principe niets mis mee, de meeste vogels zijn zo in mijn bezit gekomen en mijn liefde voor mijn vogels is er echt niet minder om,

m ??? g Frank

Ik vind dat een dier niet iets is wat als veiling object mag aangeboden worden!
Ik bied nooit op dieren ik betaal gewoon de vraag prijs, staat me de vraag prijs niet aan.
Zoek ik verder :)
Kan er niks aan doen is gewoon mijn mening :)

En dan is er nog een verschil in bieden, heb haar adv. gezien en als mensen al 150 euro bieden op een roodstaart krijg ik kippenvel!

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #37 Gepost op: oktober 13, 2005, 01:13:35 am »
Tuurlijk Aaran er is veel kaf onder het koren!
Toch zijn er ook mensen die dol op dieren zijn maar bepaalde bedragen echt niet kunnen ophoesten. Die kunnen het allicht proberen. Je mag een dier nooit als handelobject behandelen, ben ik met je eens.

jokesfokes

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: oktober 13, 2005, 12:28:51 pm »
ik bied ook nooit maar neem altijd contact op met de eigenaar directer vind ik veel prettiger :D

Tommy

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: oktober 13, 2005, 13:32:23 pm »
Hay Joke :-* ook al hier ;D
Ik vind t zo leuk dat Coco nu bij jou zit :thumbsup:
Veel plezier met hem hoor :-*

Ik hoop echt dat t grijsje ook zo'n plek vindt ;)

Tommy

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: oktober 13, 2005, 13:35:09 pm »
ik bied ook nooit maar neem altijd contact op met de eigenaar directer vind ik veel prettiger :D

Daar ben ik het wel mee eens, dan krijgt de verkoper ook een beeld van wie je bent enzo. Ik weet namelijk dat er een aantal vaste bieders zijn en die zijn echt niet opzoek naar een leuke vogel voor thuis >:( Dus als ik bied, dan bied ik over hun heen om te narren :-[

jokesfokes

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: oktober 13, 2005, 14:14:58 pm »
ja altijd dezelfde namen die er staan, meestal als die al geboden hebben dan ga ik er niet eens meer achteraan, die handelaars zijn toch erg, en hebben denk geld zat als je ziet waar ze allemaal op lopen te bieden >:D bleh walg van die lui

Wickingh

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: oktober 15, 2005, 04:30:12 am »
[quote author=Aaran

Tommy

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: oktober 15, 2005, 12:21:50 pm »
Er is een verschil tussen een vraagprijs en een vaste prijs.
Ik wil persoonlijk een vaste prijs hebben voor vogels die ik verkoop, maar als ik vogels koop waar een vraagprijs op staat of men vraagt te bieden ga ik niet gelijk voor de hoofdprijs.
Maar om dan te stellen dat iemand de vogels niet waard zijn VIND ik tamenlijk kort door de bocht ,  :o

m  :o g Frank

Is ook kort door de bocht, maar wel de bocht die ik zou kiezen. Ik zou zelf namelijk eerder mn vogels voor minder weg doen als ik een leuke vriendelijke fatsoenlijke mail zou krijgen dan een simpel bod ;)

Maar ik verkoop mn vogels niet hoor ;)

Wickingh

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: oktober 15, 2005, 12:41:16 pm »
Hai,

als iemand morele bezwaren heeft , tegen ""de handel"" van vogels kan die persoon simpelweg niet aan vogels komen.
Nu lijkt het in mijn ogen op selectieve verontwaardiging. Wel bereid zijn om te betalen , maar het wel erg vinden om daarover te onderhandelen,dat noem ik hypocriet  :o .
Ik hoop dat deze tekst niet persoonlijk genomen wordt is nl. in algemene zin bedoeld,

:o g Frank