Hum... ik zie dat er verhalen een eigen leven zijn gaan leiden. :
Ik heb gewoon van beide clubs de mailings over dit gedoe gehad

...omdat ik me al lang bij beide aangemeld heb, doordat ik eerst bij grijze pino lid was...en hoewel niet meer actief ben op deze clubs, lees ik er zo nu en dan wel berichtjes

In die mailing stond dat club "de moderne papegaai"(de bedenkers van de naam! en dat is dus niet hooimeijer ) toen niet op de drive in mochten komen van de stichting als ze hun naam niet veranderden

Ik weet niet meer dan wat mij gemaild is , ik vind het gewoon boeiend om op verschillende plaatsen inf. te lezen over papegaaien en de verschillende ideeen erover te lezen en geneuzel of geruzie over een naam met algemene woorden als "moderne"en "papegaai" vind ik verder niet echt in t belang van de dieren, brengt mij verder ook geen informatie maar vind ik hooguit beetje vreemd van de stichting

Over het verwijderen van evt. berichtjes op de club, welke ik zelf dagelijks bezoek "de club de moderne papegaai" (dus niet van de stichting) is mij absoluut niets bekend!
Ik weet wel dat hier sprake van is geweest bij de club van de stichting.
Het zou jammer zijn als mensen het verschil niet weten.
Hierover is mij dus ook niets bekend en t zou inderdaad jammer zijn als er verwarring ontstond

Ben ook heel benieuwd .......... Eigenlijk hoop ik van wel dan kan deze 2 strijd misschien voor een hele tijd de wereld uitgeholpen worden..............
Ik ben ook benieuwd of hij reageert (denk t niet) maar Hooimeijer hoeft "voor mij" geen 2 strijd uit de wereld te helpen, dat kan ik nml prima voor mezelf doen...en wat een ander vindt, wil of denkt, dat moet hij/zij zelf maar weten. Er is gelukkig inf. genoeg te vinden en je hoeft je nergens bij aan te sluiten. Je mag immers voeren wat je wilt, doen wat je wilt, en inf. en methodes combineren zoveel je wilt. En dat doe ik dus ook!

En ja, wat dat betreft ben ik ook blij met Hooimeijer, stichtingen, clubs, forums, en wat dan ook...zelfs al zou ik het er niet mee eens zijn