Auteur Topic: Extremisme Stichting De moderne Papegaai??  (gelezen 48199 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Extremisme Stichting De moderne Papegaai??
« Reactie #240 Gepost op: november 26, 2005, 23:37:54 pm »
Ben benieuwd! Ik heb het idee dat hij nooit op dit soort verzoeken ingaat..  ;)

Cilia

• Gast
« Reactie #241 Gepost op: november 26, 2005, 23:55:49 pm »
Ben ook heel benieuwd .......... Eigenlijk hoop ik van wel dan kan deze 2 strijd misschien voor  een hele tijd de wereld uitgeholpen worden..............

Liefs Cilia

Wickingh

• Gast
« Reactie #242 Gepost op: november 26, 2005, 23:59:43 pm »
Ben benieuwd! Ik heb het idee dat hij nooit op dit soort verzoeken ingaat..  ;)

Tja Loes,

ik denk het ook niet, maar zal de man wel tekenen voor wat hij is,  :CENS

:CENS g Frank

PS Aan mijn bericht kan het toch niet liggen  ???

Tommy

• Gast
« Reactie #243 Gepost op: november 27, 2005, 14:14:19 pm »
Hum... ik zie dat er verhalen een eigen leven zijn gaan leiden. :

Ik heb gewoon van beide clubs de mailings over dit gedoe gehad ;) ...omdat ik me al lang bij beide aangemeld heb, doordat ik eerst bij grijze pino lid was...en hoewel niet meer actief ben op deze clubs, lees ik er zo nu en dan wel berichtjes  ;)

In die mailing stond dat club "de moderne papegaai"(de bedenkers van de naam! en dat is dus niet hooimeijer ) toen niet op de drive in mochten komen van de stichting als ze hun naam niet veranderden ::)  Ik weet niet meer dan wat mij gemaild is , ik vind het gewoon boeiend om op verschillende plaatsen inf. te lezen over papegaaien en de verschillende ideeen erover te lezen en geneuzel of geruzie over een naam met algemene woorden als "moderne"en "papegaai" vind ik verder niet echt in t belang van de dieren, brengt mij verder ook geen informatie maar vind ik hooguit beetje vreemd van de stichting ;)

Citaat
Over het verwijderen van evt. berichtjes op de club, welke ik zelf dagelijks bezoek "de club de moderne papegaai" (dus niet van de stichting) is mij absoluut niets bekend!
Ik weet wel dat hier sprake van is geweest bij de club van de stichting.

Het zou jammer zijn als mensen het verschil niet weten.

Hierover is mij dus ook niets bekend en t zou inderdaad jammer zijn als er verwarring ontstond ;)

Citaat
Ben ook heel benieuwd .......... Eigenlijk hoop ik van wel dan kan deze 2 strijd misschien voor  een hele tijd de wereld uitgeholpen worden..............
Ik ben ook benieuwd of hij reageert (denk t niet) maar Hooimeijer hoeft "voor mij" geen 2 strijd uit de wereld te helpen, dat kan ik nml prima voor mezelf doen...en wat een ander vindt, wil of denkt, dat moet hij/zij zelf maar weten. Er is gelukkig inf. genoeg te vinden en je hoeft je nergens bij aan te sluiten. Je mag immers voeren wat je wilt, doen wat je wilt, en inf. en methodes combineren zoveel je wilt. En dat doe ik dus ook!  ;) En ja, wat dat betreft ben ik ook blij met Hooimeijer, stichtingen, clubs, forums, en wat dan ook...zelfs al zou ik het er niet mee eens zijn :)

Nanda

• Gast
« Reactie #244 Gepost op: november 27, 2005, 14:35:34 pm »

PS Aan mijn bericht kan het toch niet liggen  ???

He, ik had gepost dat ik heeeeeel trots op je ben Frank, maar mijn bericht is weg zie ik :CENS

Dus bij deze: Ik ben trots op je Frank :thumsup:

Ron

• Gast
« Reactie #245 Gepost op: november 27, 2005, 18:25:30 pm »
Hoi

Ik denk ook niet dat Hooimijer ooit op deze uitnodiging tot een dialoog zal ingaan, eigenlijk is dat wel te verwachten want PL is denk ik niet de enige plek waar over hem word gepraat.
Ik weet ook niet welke waarde er aan zo'n standpunt van hem gegeven kan worden, immers in dat mailtje aan hem ergens eerder in dit topic verwijst hij direct vragen door die gaan over Harrisons naar de AUV. Hij zal ons echt niet gaan vertellen "ik ben idd de importeur en verdien er een smak centen mee"..

Ik weet voor mezelf genoeg na het lezen van de Harrisons site wat de rol van Hooimijer hierin is. Het is dan ook zinloos om over Hooimijer te blijven praten, dat is een discussie zonder einde en dat hoort ook zo. Ieder zijn eigen ding.....de discusie over handopfok of natuurbroed vind ik interessanter en zal daar dan ook nog wel een topic aan wagen.

Grt, Ron

Wickingh

• Gast
« Reactie #246 Gepost op: november 28, 2005, 11:13:30 am »
Dus bij deze: Ik ben trots op je Frank :thumsup:

:-[

Maar als Dr.H. een fatsoenlijk mens is, zal hij toch zeker een berichtje terug sturen met een bedankje,dus ik ben in blijde afwachting,

:-[ g Frank

Koko

• Gast
« Reactie #247 Gepost op: november 28, 2005, 11:21:24 am »
:-[

Maar als Dr.H. een fatsoenlijk mens is, zal hij toch zeker een berichtje terug sturen met een bedankje,dus ik ben in blijde afwachting,

m  :-[ g Frank

en heb je al bericht van Dr H

Groetjes
Boudewijn

Wickingh

• Gast
« Reactie #248 Gepost op: november 28, 2005, 11:39:26 am »
en heb je al bericht van Dr H

Groetjes
Boudewijn

nope  ???

Koko

• Gast
« Reactie #249 Gepost op: november 28, 2005, 15:31:29 pm »
nope  ???

Misschien is hij ziek ? de griep of zo ?
en als hij beter is krijg je misschien wel antwoord of niet (denk zelf het laatste)

groetjes
Boudewijn

goffini

• Gast
« Reactie #250 Gepost op: november 28, 2005, 15:37:11 pm »
nou ik denk dat je kan wachten Frank tot je een ons weegt,die klojo van een hooij reagerd echt niet,daar is hij te hoogmoedig voor :)
Gr Anja

Wickingh

• Gast
« Reactie #251 Gepost op: november 28, 2005, 17:49:16 pm »
Hai,

dat snap ik dus echt niet, je zou toch denken dat iemand die kennelijk zoveel geeft om papegaaien elke mogelijkheid aangrijpt om zijn wijsheden te delen,  ::)

::) g Frank

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #252 Gepost op: november 28, 2005, 17:51:14 pm »
Dat zou je zeggen ja  :CENS

LaSignoraMusica

• Gast
« Reactie #253 Gepost op: november 28, 2005, 18:25:24 pm »
Ik weet dat Drs. Hooimeijer het v

Wickingh

• Gast
« Reactie #254 Gepost op: november 28, 2005, 18:56:56 pm »
Hai Nina,

Citaat
Ik heb zelf weinig geld, maar wil wel gezonde vogels

Wie niet, maar dat betekent nog niet dat dure Harrissons de enige oplossing is.Hij beweert van wel.

Citaat
Hooimeijer heeft deze producten uit Amerika gehaald, dus ligt het voor de hand dat hij de importeur is

Ok maar hij wil niet verkopen, aan andere gedragsdeskundigen, omdat die de methode H. niet aanhangen.Toch is zijn produkt veel te duur.

Citaat
Ik weet dat Drs. Hooimeijer het v
« Laatst bewerkt op: november 28, 2005, 18:58:35 pm door Loes »