Hoi Pascallo,ik wil eigenlijk wel weten wat je normaal voor voeding aan Japie geeft en in welke hoeveelheden,voordat je misschien allerlei dingen gaat doen waardoor hij misschien alleen maar van slag raakt.
kun je een algeheel beeld geven?
gr Kees.
Hoi Kees,
Japie krijgt Pelletvoer. Hij krijgt per dag 1 maatschepje Ecobird (is ongeveer 25 gram). Daarnaast krijgt hij van mij om aan te komen elke dag een walnoot. Ik weet dat dat best veel is, maar het is de enige noot die hij echt lekker vindt welke ook niet TE vet is.
Daarnaast krijgt hij fruit aangeboden. Dit doe ik tegenwoordig als stuks geven, omdat een 'maaltijd' in een bakje door hem niet gegeten wordt.
's ochtends krijgt hij een stuk banaan. En een flinke part appel wanneer ik wegga in zijn bakje. De appel is 's middags bij thuiskomst op.
's avonds eet hij fruit met mij mee. Aangezien ik een grote fruiteter ben, krijgt hij vanalles wat. Het een eet ie wel direct op, het andere niet. Mango is wel zijn favoriet. Net als de mijne toevallig

1 keer in de maand eet ik eens een keer frieten, en dan krijgt hij een half gebakken frietje zonder zout. En hij krijgt ongeveer 3 keer per week iets van groente aangeboden. Dit varieert van een spruitje tot aaan een stuk tomaat om komkommer. Net wat ik eet.
1 keer per weer biedt ik hem een palmnoot aan. Dit vindt ie ook lekker.
Dat is het denk ik wel ongeveer.
Groet,
Pascal