Auteur Topic: Prpppertje 1 jaar verder  (gelezen 9232 keer)

proppertje

• Gast
Re: Prpppertje 1 jaar verder
« Reactie #45 Gepost op: augustus 30, 2006, 08:53:17 am »
kep m al een prive mailtje gestuurd.
laat gaan

zou dat helpen?

proppertje

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: augustus 30, 2006, 08:55:04 am »
inderdaad erg vals, over laag zinken gesproken zeg... :-X
Hij is in ieder geval bereid om problemen toe te geven en er aan te werken, is altijd nog beter dan net doen of je neus bloedt en gewoon maar pinda's blijven geven. Beter een papegaai waarbij niet alles goed gaat, dan een dode papegaai.

sorry maar mijn papegaaien hebben geen problemen  en zijn ook niet dood ,maar dat laatste zal ongetwijfeld een keer gebeuren dat staat nl al vast als ze uit het ei komen ,

proppertje

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: augustus 30, 2006, 08:55:48 am »
hij is een zij,maar laat gaan joh,niet belangrijk,ben blij voor proppertje...

hij is een hij

proppertje

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: augustus 30, 2006, 08:56:26 am »
iedereen denkt het goed te doen
en allemaal maken we fouten

maar.je bent nooit te oud om te leren toch? ;)

dat zeker niet

proppertje

• Gast
« Reactie #49 Gepost op: augustus 30, 2006, 08:58:24 am »
Boudewijn, het begint vervelend te worden, dat je mensen gaan aanvallen met hun problemen met hun gaaien. Iedereen krijgt zijn problemen. Ook jij en proppertje. Graag wat respect voor mensen die er aan werken om hun gaai een beter leven te geven en om een goede omgang te creeren. Zij doen er alles aan om de problemen op te lossen.

Gr Corina

dit klinkt misschien wat vreemd  maar ik weet zeker dat ik nooit problemen zal krijgen  met vogels omdat de mens de problemen maakt ,niet de vogels

Sanco

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: augustus 30, 2006, 08:59:03 am »
ja  ook dat , hij kan al twee verschillende liedjes zingen en als ik dan zeg   zullen we nu langzaam zingen?doet hij het heeeel langzaam  :)

Ahhh echt?? Hoe krijg je dat voor elkaar? En wat voor liedjes zing je met hem dan?

proppertje

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: augustus 30, 2006, 09:01:19 am »
Dianne, Proppertje schrijft in haar eerste bericht hier over pinda's. Dus ik denk dat er daarom om gevraagd werd. Ik persoonlijk heb het niet kwaad opgevat van Jarie. Koko blijkbaar wel. Maar in de discussie vorige week is van beide kanten (riboet en proppertje) excuses aangeboden, dus dan moet het ook klaar zijn. En hoeft er inderdaad niet eindeloos over doorgegaan worden. En het kan ook nooit de bedoeling zijn dat op een forum als dit, mensen 'uitgelachen' (weet ff geen beter woord) omdat hun gaai problemen heeft. Dat vind ik heel erg, dat dat gebeurd op dit moment.  :(
Daarom is het beste dat we het gezellig proberen te houden, want de pinda discussie is nu wel gevoerd denk ik!  :)

ja dagelijks 1 x

Jarie

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: augustus 30, 2006, 09:02:08 am »
zou dat helpen?
het lucht in ieder geval op

Jarie

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: augustus 30, 2006, 09:02:58 am »
hij is een hij
ik had het over mezelf dus

Jarie

• Gast
« Reactie #54 Gepost op: augustus 30, 2006, 09:05:13 am »
ja dagelijks 1 x
gewoon blijven doen..............

proppertje

• Gast
« Reactie #55 Gepost op: augustus 30, 2006, 09:06:18 am »
Ahhh echt?? Hoe krijg je dat voor elkaar? En wat voor liedjes zing je met hem dan?

ik ben begonnen met zo'n baby muziekdoosje  ,toen hij dat deuntje goed kon heb ik op dat deuntje woorden gemaakt gewoon een eigen liedje  :)
dat zingt hij nu vlekkeloos na , als hij nu erg vrolijk is (heel vaak ) dan zeg ik  zullen we zingen? en ja hoor wij zingen , daarna zeg ik dan  nu langzaam zingen  en hop  daar gaat hij dan ,

proppertje

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: augustus 30, 2006, 09:06:58 am »

Sanco

• Gast
« Reactie #57 Gepost op: augustus 30, 2006, 09:14:53 am »
ik ben begonnen met zo'n baby muziekdoosje  ,toen hij dat deuntje goed kon heb ik op dat deuntje woorden gemaakt gewoon een eigen liedje  :)
dat zingt hij nu vlekkeloos na , als hij nu erg vrolijk is (heel vaak ) dan zeg ik  zullen we zingen? en ja hoor wij zingen , daarna zeg ik dan  nu langzaam zingen  en hop  daar gaat hij dan ,

echt te grappig! Kun je daar niet een keer een geluidsopname van maken? Lijkt me leuk om een keertje te horen!

Koko

• Gast
« Reactie #58 Gepost op: augustus 30, 2006, 09:45:55 am »
Hee KOKO eitje,gewoon pinda,s eten joh,iedereen roep niet doen,gewoon blijven doen :angry:

Bedankt voor je prive mail, maar om nu te gaan schelden en dan te tikken dat je het hele verhaal niet kent ?

als je het pinda verhaal niet kende, mag ik je er dan even op wijzen dat je zit te liegen, want je naam komt een aantal x voor in het pinda topic.
als je het propper verhaal niet kent, hoor je niet zo te reageren, dit is bewust uitlokken van.

Succes bij Jefta met je gaai, onthou 1 ding JIJ hebt een probleem en niet je vogel cheesy2
Groetjes
Boudewijn

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #59 Gepost op: augustus 30, 2006, 09:49:56 am »
Bedankt voor je prive mail, maar om nu te gaan schelden en dan te tikken dat je het hele verhaal niet kent ?

als je het pinda verhaal niet kende, mag ik je er dan even op wijzen dat je zit te liegen, want je naam komt een aantal x voor in het pinda topic.
als je het propper verhaal niet kent, hoor je niet zo te reageren, dit is bewust uitlokken van.

Succes bij Jefta met je gaai, onthou 1 ding JIJ hebt een probleem en niet je vogel cheesy2
Groetjes
Boudewijn

NU is het klaar. Ontopic please. Anders zal ik andere maatregelen moeten nemen.  :angry: