Auteur Topic: Prpppertje 1 jaar verder  (gelezen 9186 keer)

Koko

• Gast
Re: Prpppertje 1 jaar verder
« Reactie #60 Gepost op: augustus 30, 2006, 09:51:55 am »
Boudewijn, het begint vervelend te worden, dat je mensen gaan aanvallen met hun problemen met hun gaaien. Iedereen krijgt zijn problemen. Ook jij en proppertje. Graag wat respect voor mensen die er aan werken om hun gaai een beter leven te geven en om een goede omgang te creeren. Zij doen er alles aan om de problemen op te lossen.

Gr Corina

Ik zal geen probleem krijgen met mijn vogels, waarom niet omdat je het nu eenmaal in je moet hebben om met beesten om te gaan, en jaaa joepie dat heb ik
mijn mening is dat als je naar een gedragstherapeut moet met je vogel of wat voor een beest, dan ben je zelf toe aan een therapeut

verders ben jij toch moderator ?, ook wijs ik je er dan op dat je iet of wat laat reageert, op aanvallen van andere maar kennelijk hoor je er niet bij als je niet met je vogel naar een gedragstherapeut toe gaat

Groetjes
Boudewijn

babalou

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: augustus 30, 2006, 09:55:33 am »
 :offtopic: :offtopicninja:

Offline pika

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Vrouw
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
« Reactie #62 Gepost op: augustus 30, 2006, 09:56:42 am »
Boudewijn en Proppertje wat voor vogels hebben jullie precies hoe oud zijn ze en op wat voor leeftijd hebben jullie ze gekregen?

gr jeannette

Igor

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: augustus 30, 2006, 09:57:06 am »
 :offtopicninja:

Boudewijn,

ik vind het echt knap van je dat je zoveel zelfkennis hebt!
Jij bent echt goed.

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #64 Gepost op: augustus 30, 2006, 09:57:52 am »
Ik zal geen probleem krijgen met mijn vogels, waarom niet omdat je het nu eenmaal in je moet hebben om met beesten om te gaan, en jaaa joepie dat heb ik
mijn mening is dat als je naar een gedragstherapeut moet met je vogel of wat voor een beest, dan ben je zelf toe aan een therapeut

verders ben jij toch moderator ?, ook wijs ik je er dan op dat je iet of wat laat reageert, op aanvallen van andere maar kennelijk hoor je er niet bij als je niet met je vogel naar een gedragstherapeut toe gaat

Groetjes
Boudewijn

KLAAR NU . Boudewijn je hebt een PB!  :angry:

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #65 Gepost op: augustus 30, 2006, 09:58:24 am »
Dit topic gaat tijdelijk op slot om verdere escalatie te voorkomen. Als alles weer rustig is gaat het topic weer open.