Auteur Topic: lorreco  (gelezen 32808 keer)

Cosch

• Gast
Re: lorreco
« Reactie #60 Gepost op: januari 21, 2007, 12:35:12 pm »
Het verspreiden van verkeerde geruchten kan dodelijk zijn voor iemand die uit liefde voor papegaaien werkt en er zijn brood van heeft gemaakt.

Precies, zullen we het nu dan even over Hooimeijer hebben?

(sorry, kon het echt niet laten. cheesy3)

EditL is een grapje hoor!

Wickingh

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: januari 21, 2007, 12:47:40 pm »
Hai Corina,

aangezien mijn grapjes soms niet op prijs worden gesteld zal ik hier serieus op reageren.

Ik heb de afgelopen dagen vrij intensief contact gehad met de heer Hooimeijer.
We zijn niet ver van het punt beland dat we elkaar met de voornaam gaan aanspreken.
Dus als je kan verduidelijken wat je met je grapje bedoeld over Jan (hopelijk vind hij dit niet al te voorbarig) en mij  ???
IK kan mij niet heugen dat ik verkeerde info over Jan naar buiten heb gebracht.
Wel heb ik uit 1ste hand meegemaakt dat aanhangers of hoe je die wilt noemen hun boekje te buiten gingen met, het gedachtegoed van Jan in hun achterhoofd en daar hier een topic over geopend,

mvg Frank

Cosch

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: januari 21, 2007, 12:49:37 pm »
Is goed hoor Frank.

cheesy2

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #63 Gepost op: januari 21, 2007, 12:50:56 pm »
Gatverdamme. Uit jouw mond kinkt "Jan" té erg! Neem me niet kwalijk. Je had het echt niet alleen over de aanhangers hoor! Je had het duidelijk ook over "Jan". En zeker na zijn mening over kwekers gehoord te hebben.. :a036:

Cosch

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: januari 21, 2007, 12:52:06 pm »
 cheesy3 volgens mij draaide de censor smiley overuren, rond die tijd!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #65 Gepost op: januari 21, 2007, 12:54:02 pm »
En zoals ik gehoord heb, ben je op andere fora net zo fel anti-Hooijmeijer doorgegaan...  :P

Wickingh

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: januari 21, 2007, 12:55:29 pm »
Gatverdamme. Uit jouw mond kinkt "Jan" té erg! Neem me niet kwalijk. Je had het echt niet alleen over de aanhangers hoor! Je had het duidelijk ook over "Jan". En zeker na zijn mening over kwekers gehoord te hebben.. :a036:

Sorry maar dit is dus wel aanstootgevend.
Maar daar ben je goed in he , het meten met 2 maten?
Iemand zeggen dat hij / kinderachtig reageert  door mij mag niet en wordt verwijderd , deze uitspraak van jou kan wel.??

Daar past maar 1 reaktie op en dat is ""Gatverdamme"",

Frank

Ps maar van mij hoeft dit niet verwijderd te worden hoor, laat precies zien hoe jij bent.

Wickingh

• Gast
« Reactie #67 Gepost op: januari 21, 2007, 12:59:28 pm »
En zoals ik gehoord heb, ben je op andere fora net zo fel anti-Hooijmeijer doorgegaan...  :P

Nooit heb ik gezegd dat ik anti-hooimeijer ben, wel dat ik het niet met enkele ideeen eens ben.
Dat noemen ze nuanceren.
Ik heb altijd en overal gezegd dat ik respect heb voor zijn kunde als vogelarts en zijn passie voor papegaaien.
Noem je dat anti-H ik vind het best, zegt wel iets over jou capaciteiten om iets dat geschreven is goed te lezen,

Frank

Ps ""Ik heb gehoord dat"".... lijkt erg op een gerucht

marian53

• Gast
« Reactie #68 Gepost op: januari 21, 2007, 13:10:57 pm »
Ik ga me nieyt in deze discussie mengen maar voor Bert vind ik het heel erg , alhoewel ik Bert niet persoonlijk ken , heb ik een paar maanden terug zon speciale daglichtlamp gekocht bij hem , en ben keurig door hem behandelt , je zal er maar voor komen te staan  om je vogels te moeten laten inslapen  en ook nog je broodwinning ermee te verliezen ik wens Bert de aankomende tijd heel veel sterkte toe . Ik denk dan ook dat in  de toekomst Bert er veel vertrouwen mee wint , want het getuigd toch wel de liefde voor de vogels wat hij nu laat zien  :thumsup: nogmaals veel sterkte Bert

Cosch

• Gast
« Reactie #69 Gepost op: januari 21, 2007, 13:15:14 pm »

Ps maar van mij hoeft dit niet verwijderd te worden hoor, laat precies zien hoe jij bent.

Doen we ook niet, laat ook een beetje zien hoe de sterktste mening veranderen. (vraag me wel af hoe dat kan)

Maar heb even voor de gein gezocht op het forum. Maar ik hoop dat hooimeijer dat niet na zal doen. Want ik denk dat je hem geen Jan meer mag noemen dan.  :)

Maar laten we het maar weer over Lorre en Co hebben!  :CENS

Sanco

• Gast
« Reactie #70 Gepost op: januari 21, 2007, 13:24:12 pm »
Wat erg voor Bert zeg!! Ik had er helemaal niets van gehoord en nu lees ik het ineens.. echt heel verdrietig!  :(

qliqi

• Gast
« Reactie #71 Gepost op: januari 21, 2007, 15:44:02 pm »

Ps de winkel is feitelijk een internetwinkel, het hele pand is ook onderzocht op PBFD-sporen(negatief) tevens staan in elke ruimte de ionisatoren (of hoe die dingen ook heten) op volle kracht te draaien om eventuele ziekte kiemen te vernietigen. Er zijn dan ook geen vogels in de winkel aanwezig.
De controle op sporen zal geduurende 3 maanden regelmatig uitgevoerd worden.
Bert neemt in deze geen halve maatregelen.

ah dat wist ik niet - vandaar dat de winkel verder geen besmettingsgevaar oplevert.  :thumsup:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #72 Gepost op: januari 21, 2007, 18:29:08 pm »

Mooi zo!! :P

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #73 Gepost op: januari 21, 2007, 19:21:05 pm »
Ik vindt het alleen maar getuigen van goed bezig zijn in de papegaaien-wereld dat hij zijn info vrij naar buiten brengt. Elke goede zaak kan dit (helaas) overkomen. Ik wens Bert van Lorre en Co ontzettend veel sterkte en ik hoop dat alles weer op zijn pootjes terecht komt.

Ik hoop dat er een wat strenger beleid op (PBFD) testen gaat komen zodat winkels en kwekers die moet-willig besmette vogels verkopen met een flinke zeis neergemaaid gaan worden!

giggles

• Gast
« Reactie #74 Gepost op: januari 21, 2007, 20:14:52 pm »
Echt te erg voor Lorre en Co.
Het is een winkel waar ik graag mag komen en vooral om hun eerlijkheid en openheid.
Het zijn mensen die echt liefde dragen voor de vogels en ik wens ze dan ook heel veel sterkte en ik blijf daar ook zeker komen voor speelgoed, voer en advies.

Ze zijn er altijd heel erg oplettend over wie er aan de vogels mag komen. Het eerste wat gevraagdt wordt is of je vogels hebt en of ze getest zijn of niet.
Je mag toch niet hopen dat een "concurrent" de ziekte in zijn winkel heeft gebracht oid, maar aan de andere kant is het in Nederland vaak zo dat mensen die succes hebben en met hun kop boven het maaiveld uitsteken, zo snel mogelijk de kop weer afgehakt moet worden  :(

Ik hoop niet dat de vogels nu definitief bij de klanten weggehouden gaan worden, maar ik vrees het ergste.
Ik ga me verder ook niet bemoeien in discussies en in vage verhalen.

Ik hoop dat ze de zaken er snel weer voor elkaar hebben en dat hun naam er verder niet onder lijdt, want er zijn er maar weinig die de zaken zo goed voor elkaar hebben als Lorre en Co.

Groeten Jarno