heel veel daarom zijn al die gekortwiekte zo sneu ,
Je hebt wel een hele uitgesproken, eenzijdige mening vind ik. Laat ik me maar niet uitspreken over kortwieken of niet. daar zijn ook al talloze topics over geopend en zoals altijd mag iedereen daar zijn eigen mening over vormen. Maar goed ik vind persoonlijk dat jij niet echt open staat voor advies. Alles wat wij zeggen sla jij in de wind, en ik heb het idee dat jij vindt dat je alles beter weet dan wij hier, omdat jij toevallig een papegaai bezit die 70 jaar is.
Tony kreeg bijna elke ochtend wat kiwi, is hij dol op! Tot dat iemand ergens had gelezen dat teveel kiwi toch niet goed is. Nu komt het zelden voor dat Tony nog kiwi krijgt, omdat ik gewoon het risico niet wil lopen dat hij er ziek van wordt oid. Dan maar wat anders, nu vindt ie mandarijn erg lekker en appel.
Dat jij nu je papegaai elke dag steevast die pinda geeft, ondanks alle adviesen het niet te doen, vind ik echt eigenwijs. Hij wordt er echt niet slechter van hoor als hij die pinda niet krijgt, jij beslist gewoon voor hem dat dit beter is. Pinda is gewoon niet goed, klaar.
Dit forum is bedoelt om advies te vragen en te krijgen. Wat je er mee doet moet je uiteraard zelf weten. Ik vind het eerlijk gezegd nogal onbeschoft overkomen dat jij alles maar met een korreltje zout neemt, terwijl iedereen het hier het beste met jou en je papegaai voorheeft. Iedereen steekt ook zijn tijd in jouw vragen en opmerkingen. Dus wat je ermee doet moet je zelf weten, maar het zou wel fijn zijn als je niet bij alles zo in de verdediging gaat..